Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Úřední hodiny na městkých úřadech

Od: sofie* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

vím, že je to hrozně hloupá otázka, ale jak je to vlastně s úředními hodinami na městkých úřadech? Vím že jsou pondělí středa i třeba jiné dny, ale jak se vlastně liší úřední hodiny od provozních hodin úřadu? Je úřad otevřený přece i v provozní době a nebo ne?Vím že úřední hodiny jsou třeba do pěti, ale pořád nevím, jestli s nějakým vyřizováním můžu přijít i v provozní době.

Omluvte mne, že se takto hloupě ptám, ale nikdo mi to nikdy neosvětlil, tak by mě to zajímalo

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

No, je to otázka divná. Domnívám se, že úředními hodinami se rozumí čas pro věřejnost - nazvěme je tedy návštěvními.

sofie*

ano jistě toto chápu, jen nevím, zda jsem si to nějak omylně vštípila do paměti, mám pocit, že v provozní hodiny je také otevřeno?

 

hawatt*

0x

úřední hodiny jsou ty, kdy jednají s veřejností, resp. občany

provozoní hodiny jsou ty, kdy vyřizují agendu, kterou mají zadánu buď nadřízeným, nebo zpracovávají tu, kterou mají od občanů právě z úředních hodin...

kdy má který úřad a jak otevřeno lze najít na www.statnisprava.cz

sofie*

Děkuji za konkrétní odpověď, myslela jsem si, že to takto je, jenže jsem měla vsugerované, že na úřad můžu i mimo úřední hodiny

 


0x

řeší to správní řád a čas od času televize ve svých kritických pořadech.

 

lidka*

0x

Mohu Vám odpovědět celkem zodpovědně, protože jsem na úřadě xxx let pracovala. V úředních hodinách máte mít šanci vyřídit svou záležitost a měl by tam být úředník, který se Vám bude věnovat. Někdy se ovšem může stát, že konkrétní úředník není přítomný. Ale někdo by od Vás měl převzít žádost, případně Vám podat informaci. Na vyřízení žádosti je běžná lhůta 30 dnů. Problematická je přítomnost v době dovolených, chřipkovém období apod. Ale na mém odboru se po celou dobu mého působení nestalo, aby byly dveře zavřené. I v neúřední dny jsme pro občany byli k dispozicii. Je to ale dvousečné, protože někdy bylo obtížné vysvětlit, proč ten konkrétní pracovník není zrovna přítomen. Náplní je ale nejen styk s občany, ale i běžná kancelářská práce, dohlídky a kontroly, školení atd. A také on si musí někdy vyřídit své záležitosti na úřadech. No a v době termínovaných prací to nebylo někdy lehké. Na menším městě si občan chce nejen vyřídit svou záležitost, ale někdy i popovídat.

Ovšem sama jsem byla svědkem na jiných úřadech, že mimo úřední dny byly kanceláře uzamčeny a nebyla šance něco vyřídit. Je to tedy o přístupu k občanovi a dneska už to záleží na vedení úřadu, jak zajistí styk s občany. Mám dojem, že už neexistuje nařízení, že úřední dny jsou minimálně pondělí a středa. A tak pokud nejste spokojený občan, máte tam starostu města a i tajemníka úřadu. Takže v našem městě byly a doufám, že i nadále jsou úředními dny pondělí až pátek! Ale to nechci tvrdit, že je všechno o.k.

doplněno 15.01.09 14:36:

mesta.obce.cz/... moc pěkně se hledá na této adrese. Jsou tam odkazy na webové stránky a sousta dalších informací. Dneska je běžná elektronická úřední deska. A je možné si v předstihu stáhnout potřebné žádosti, popř. se seznámit se základními informacemi.

sofie*

ach děkuji, myslela jsem že jsem blázen, když jsem byla vyřizovat i mimo úřední dny... u nás právě zavřeno nemají,ještě jednou vám děkuji

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]