Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, nemám na vás ani tak otázku jako spíše dotaz na Váš osobní názor. Před měsícem se mi při hodině tělocviku stal úraz. Stalo se a není podstatné průběh léčení popisovat . Od školy (pojištovna Allianz) jsem dostal papír na Hodnocení bolestného, které mi lékař vyplnil a určil zde konečnou diagnozu a počet bodů. Když jsem tuto událost nahlásil na ČP, která Hodnocení bolestného nepožaduje, ba dokonce spíše odmítá, tak mi na základě jejich kouzelnýho tabulek určili plnění řádově 4 nižší než lékař. Ani nemluvím o tom, že léčení trvalo ve skutečnosti 1 měsíc, zatímco podle ČP 14 dní. Oskenované Hodnocení bolestného jsem přiložil k hlášení o pojistné události jsem přiložil, ale oni na něj vůbec nebrali zřetel. Zkrátka celá událost byla vyřešena čistě účelově. Moje otázka tey zní. Mám se bránit nebo to bude boj proti větrným mlýnům?
Zdravím,
bohužel, pro posouzení celého případu je potřeba znát diagnozu urazu. Česká pojištovna postupuje v případě lečení urazu podle diagnozy a i když se klient léčí s vymknutým kotníkem rok, dostane zaplaceno pouze 21dnů.
Je to dotaz na vašeho poradce, nebo se obratte na firmy které se odškodněním zabývají...
To, že bolestné hodnotí podle diagnozy beru. Ale proč je podle lékaře a konkurenční pojištovny tento úraz hodnocen například 5000,- a Českou pojištovnou pouze 1000,- Kč? Kromě vysvětlení, že to jsou zloději?
Dcera na tom byla stejně, jedna pojistka u konkurence uplně bez problému a Č.P. dala asi čtvrtinu peněz. Také neuznala dobu léčení i když byla doložena lékařskými zprávami. Psal jsem odvolání ale odpověděli mi že na to mají své ohodnocovací tabulky a nějaké komplikace je nezajímali. Dál jsem to už neřešil. Takže jediná rada- PRYČ OD NICH. Dcera už je pojištěna jinde za menší peníze s daleko větším plněním. Neváhejte, při dalším ůrazu si budete nadávat.
Nevím jak to je ale jsou šmejdi!
Manželka utrpěla PÚ ,pořezalase na ruce přičemž na prsteníku byla přerušena šlacha,i přes reoperai je tento neustále "pokrčen" a téměř nefunkční.Marodila s tím 10 měsíců,měla dle bodového ohodnocení lékařem 80 000kč.Koperativa (pojištovna zaměstnavatele) toto skrouhla o polovinu a když se na ně obrátila,tak ji ne sdělili -nešlo o život takže mají právo to takto snížit!A další odměna přišla od zaměstavatele (musel vyplatit 100% za celou PN)-den nástupu do práce dostala výpověd,málem ji ani nepustili do fabriky pro osobní věci!(nebyla kmenová ,ale ageturní,takže smolík)
Co byste chtěl "zkoumat"? Pracovní úraz je jasně definován včetně náhrady ušlé mzdy a vztahy s pojištovnou jsou dány smlouvou. Co je na tom tak divného?
doplněno 20.07.13 00:20:Píšete z pozice naivního zaměstnance nebo neznalého, případně rádoby vychytralého zaměstnavatele?
Pracovní úraz může být jasně definován v zákoně jak chce. Vše záleží na zaměstnavateli a pak na pojištovně. Pokud se jeden z nich "špracjne" tak nepomůže ani inspektorát práce. Možná tak ještě odbory, ale kdo je dneska má... Vztahy zaměstnavatele a pojištovny nejsou podloženy vůbec žádnou smlouvou. Navíc zaměstnanec ani zaměstnavatel vůbec neví, na co má poškozený pracovník vůbec právo. A pojištovna opravdu nikomu pomáhat radami nebude.
No tak to máte pravdu. Je to skutečně tak, že pojištovna plní to, co dodá zaměstnavatel.
Ale to bohužel znamená to, že pojištovně předá to, co jí předal zaměstnanec, čili ve většině případů pouze základní lékařské zprávy a posudek od svého obvoďáka, což ve výsledku znamená, že poškozený zaměstnanec dostane několikrát menší odškodné na zdraví, než na jaké má nárok.
Ale to je dlouhá debata...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.