Reklamujeme krbovou vložku, jelikož nám v důsledku špatného zapojení netopí a místnosti v nichž není krb jsou neobyvatelné. Faktury máme vystaveny na IČO takže předpokládám, že se reklamace řídí dle obchodního zákoníku. Topenář vyřizuje reklamaci již skoro měsíc a pouze přes víkendy zatím co my mrzneme a musíme topit plynem. Plyn nám po jeho zásahu přestal také topit méně. Při jedné z údajných oprav nám přestal krb nahřívat i vodu takže nám nic jiného než si přitápět plynem nebo elektřinou nezbývá. Chci se zeptat zda máme právo na úhradu nákladů spojených s reklamací -např. požadovat po topenáři úhradu plynu nebo úhradu náhradního ubytování, jelikož v některých v místech v domě můžeme chodit pouze v bundě (chodba má např.6 stupňů, ložnice 15) , je to už nesnesitelnéTaké se chci zeptat zda nevíte kde seženu soudního znalce z oboru topenářství (instalaterství) nejlépe moravskoslezský kraj-Ostrava. 30 denní lhůta vyprší již za 6 dní takže nám nezbývá než celou záležitost řešit soudní cestou. Děkuji za rady
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.