Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
prosím poraďte jsem trošku zoufalej , předminulý týden jsem objednal novou kuchyňskou desku osobně přímo v prodejně, minulé pondělí mi volali že desku dostali a je připravena k vyzvednutí no jenže co čert nechtěl po menší nehodě doma je nakonec celá kuchyň na vyhození již v pátek jsem psal storno objednávky a dneska od nich přišla odpověď že to nelze že zboží je navíc déle než týden u nich a kontaktovali mne telefonem přitom již v tomto nemají pravdu je to dnes teprve týden a že zboží musím vyzvednout. Proto prosím mám nějakou šanci uspět nebo jak bych měl postupovat?
Předem mockrát děkuji za rady.
Přiznám se obchodní podmínky neznám taky a na internetu je taktéž nemají.
Objednávka byla uzavřena způsobem - Dobrý den, tento dekor desky bych chtěl objednat, paní si vzala sešit do kterého napsala dekor, rozměr, mé příjmení a telefon a že mě budou kontaktovat tot vše. Když mě kontaktovali právě minulé pondělí tak mi paní říká akorát desku sundaváme z auta, chlapi ji teď dovezli, můžete si ji vyzvednout.
Nehoda byla že mi vyhořela půlka bytu vím že za ni nemohou ale má vina to také nebyla .
Prodejna právě není v mém městě takže než se tam dostanu chtěl jsem dát vědět aspoň mailem nabízel jsem jim právě že jsem ochoten se domluvit na nějakém stornopoplatku ale bohužel bez úspěchu .
O jakou jde firmu? VOP musí na webu mít.
doplněno 29.01.13 02:00:Intemo, s.r.o. (IČ 639 10 560) má dva jednatele:
Ing. Vladislav Bednář (od 20. 2. 1996) 377 01 Jindřichův Hradec III, K vilkám 810 Tel.: 777 210 230 E-mail: Vladislav.Bednar@intemo.cz
Miloš Bednář (od r. 2001) 377 01 Jindřichův Hradec III, Na Výsluní 842 Tel.: 777 210 250 E-mail: Milos.Bednar@intemo.cz Zkuste kontaktovat jednoho z nich (já bych dala přednost Vladislavovi - to by měl být majitel) a dohodnout se s ním.
___ PS: Na webu jim chybí víc povinných informací.
Obávám se, že - jelikož jde o materiál upravovaný/vyráběný ´na míru´, se stornem zdarma už neuspěješ. Možná by ale prodejce byl ochoten se spokojit s neodebráním desky a zaplacením stornopoplatku (těžko ovšem říct, v jaké výši) - s tím, že by desku prodal dál někdy posléze.
Další možností je nechat torzo kuchyňské linky udělat podle původního, tedy se deska bude i tak hodit.
A možné je i desku zaplatit a odebrat a nabídnout k prodeji jako ´bazarovku´.
No jo - nakupila se ´smůla´, zkus je ještě jednou ´ukecat´, ale prodejce nemůže nést náklady ani za nehody u kupujícího...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.