Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výpověď kreditní karty

Od: redroker® odpovědí: 8 změna:

Začátkem srpna jsem splatil kreditní kartu Citi O2 a následně hned přes svou banku (podmínka konsolidace) zrušil.Banka zaslala mým jménem žádost o zrušení karty/účtu a přiložila znehodnocenou kartu.V dopise byla žádost o písemné potvrzení.Místo toho přišla na konci měsíce srpna sms s informací,že telefonní inkaso nelze zaplatit,protože karta je buď bloklá,nebo jsem vyčerpal limit.Kolem 10.9. přišel běžný výpis s poděkováním jejího využívání.Hned jsem poslal sám písemnou výpověď,ale zas dnes jen sms s výše popsaným infem,jako kdyby se nic nedělo. Myslím si,že jiným způsobem,než písemnou výpovědí,tak učinit nelze,nebo se pletu?Možná bych to mohl nechat být,ale banka si účtuje několik stovek ročního poplatku a kdybych to ignoroval,jak postupovat.Hodit to za hlavu,nebo zaplatit a pak to řešit? Samozřejmě písemnou žádost jsem odeslal doporučeně (brněnská pobočka kreditních karet).

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Kdysi jsem ji rusil osobne na pobocce a vse probehlo dobre.
Stavil bych se na pobocce a zeptal se.


No nevim,nejbližší pobočka je 100km daleko. A pokud je zrušena,proč banka nepošle písemné potvrzení.

doplněno 24.09.12 20:23:

...myslím si,že karta není zrušená,ale jen zablokovaná,když dostávám 2 měsíc sms o neúspěšné platbě O2 služeb.

No kdyz to mas tak z ruky, tak snad jedine zavolat nebo napsat citibank.com/... .
Bez toho abys je zkontaktoval se nedozvis pravej stav veci. To tady nevi nikdo.

 

ohneta*

0x
Místo toho přišla na konci měsíce srpna sms s informací,že telefonní inkaso nelze zaplatit,protože karta je buď bloklá,nebo jsem vyčerpal limit.A neznamená to, že karta je tedy zrušená tak jak jste chtěl?

 


0x

Použijte oficiální výpovědní formulář Citi... viz: google.cz/...

Cca před rokem jsem kartu rušil tímto formulářem a naprosto v pohodě.

Mimochodem, máte opravdu účet na nule? Nezměnila se částka např. o úroky nebo zaslání výpisu? Zavolejte na Citi linku a zjistěte si zůstatek, případně proberte zrušení karty.


Nemám dluh,mám 150kč přeplatek

doplněno 24.09.12 20:28:

...díky za odkaz na formulář,vyplním a pošlu znovu

A co tam zkusit zavolat (napsat) a přeptat se přímo v Citibank jak je to s vaší výpovědí? Případně jak ji podat správně.
Telefon:
+420 233 062 222
E-mail:
zakaznicky.servis@citi.com
(po - pá 8.30-17.00)

Je to sice číslo na Hlasový automat, ale předpokládám, že tam bude možnost přepojení na operátora.

 

vendik

0x

Zkuste zavolat na číslo 233 062 250 . Je to přímo na operátora co má na starost rušení karet a účtů. Bude Vás přemlouvat, ale pak, pokud se nedáte zlákat tak Vám kartu zruší. Měl jsem s nima taky potíže a už mi nesmí do baráku.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]