Nejste přihlášen/a.
Má prodejce právo na to aby požadoval poštovné za cestu zpět k zákazníkovi po zákazníkovi v případě neoprávněné reklamace, když je zboží plně funkční? Já jsem v tomhle případě prodejce. Paní mi zaslala zboží zpět s tím, že mi to ani předem neoznámila. Zboží přišlo plně funkční akorát si nevěděla s ním rady. Ani se mě nezeptala. Ani nenapsala popis vady. Takové lidi miluju... Děkuji předem.
Záleží na okolnostech a rozhodnutí prodejce. Pokud je to jeden případ z tisíce, může prodejce udělat granda a hodit to do režie. Pokud je ten případ každý druhý, pak je něco špatně (a ne nutně na straně zákazníka).
Taky záleží na ceně zboží a výšce toho poštovného - pokud nakupuju zboží za tisíce a obchod se handrkuje o pár desetikorun, nedělá to dobrý dojem.
Ano poštovné požadovat můžete. Pokud se ani nenamáhala zavolat/ napsat a rovnou poslala zpět, tak by zasloužila zaplatit to, ovšem to jí naštve a u všech známých vás pomluví - celkově výhodnější pro může být poštovné zaplatit a napsat jí něco ve smyslu "na poštovné máme nárok ale vyjímečně vám ho odpustíme"
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.