Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak je to s ČOI?

Od: hoummy* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

podal jsem podnět u ČOI - elektronicky na jednoho prodejce. Co se bude dít dále? Budou mě kontaktovat?

DĚKUJI ZA REAKCE,

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

des*

2x

Podnět je jednostranný.Pokud to nebyl anonym,čoi vám odpoví.Pokud se jim sejde podnětů více,budou se tím zabývat.Záleží na posouzení závažnosti.Jsou totiž zavaleni podněty.

aaaaaaa*

určitě se budou zabývat i jedním konketním případem.

artik*

záleží na co jste si stěžoval ,jsou věci ,kterýma se vůbec nezajímají

 

hoummy*

Stěžoval jsme si na to, že jsem koupil motorku, ta se mi porouchala a už více než dva měsíce mi hnije v garáži, je v záruce dva roky. Při kontaktu s prodejcem mailem a telefonem to jde od 10 k 5 a změnil sídlo firmym které neznám, tak ani nemám kam doručit reklamaci... TO je to

ondraaaiasek

zajděte si na živnostenský úřad. Tam Vám řeknou nové sídlo frmy ,pokud nahlásil změnu. Pokud ne tak se tím začne zabývat i ŽÚ.

artik*

proběhla řádně reklamace? Máte reklamační protokol v pořádku? Jesli né , tak s tím oni nic neudělaj

je to přesně opačně. ČOI neřeší výsledek reklamace jako takový. to je, bohužel, na soudu v občanskoprávním řízení. ČOI řeší procesní chyby při reklamačním řízení (neúplně vyplněný reklamační list, nedodržení termínu atd...).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]