Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace, prodávající slibuje že věc napraví

Od: hoummy* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

koupil jsem si v únoru skútr u prodejce s Ičo, Dič přes internet. Stroj mi dovezl, vše ok. Po pár měsících jízdy mi nefunguje startování, tedy stroj je nepojízdný. Zkóušel jsme opravny okolo, mechanici do toho nechtěli jít.

Mám tedy nárok na reklamaci. Před 3mi týdny jsem se zkontaktoval přes mail s prodejcem - telefony mi nebere a veškerá konverzace probíhá přes mail, skončí pokaždé tím, že mi zavolá než přijede, nikdy nezavolal...

Co teď? Jak ho dostat ke mě? Potřebuji nějaké solidní "zdravé" rady? Do soudu se mi nechce.

Ještě týden a mám nárok na vrácení peněz?

Děkuji,

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladinpraha*

3x

Reklamuj písemně, doporučeným dopisem. Přilož původní mejl s reklamací a datem reklamace a žádej vyřízení v zákonné lhůtě 30 dní od tohoto data. Oznam mu, že pokud nebude v této lhůtě reklamace vyřízena, tak odstupuješ od smlouvy a budeš postupovat právní cestou.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]