Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zacinajici eshop vs reklamace

Od: fonamor odpovědí: 1 změna:

Dobry den, budeme spoustet novy eshop s damskou obuvi, jsme v zacatcich a tak hledam radu, jak je to mezi reklamaci u dodavatele a odberatelem. Kdyz kupujici vrati produkt do 14 dnu bez udani duvodu, to chapu. Ale jak to je potom, kdyz zakaznik reklamuje zbozi z raduvodu? samozrejme ho vrati do eshopu, kde zbozi koupil, a pak odberatel posila dodavateli obuv a ten dale posuzuje? a naklady za postu pak plati odberatel ci dodavatel? Asi odberatel si je pak dava do nakladu v ucetnictvi.. nevim)

a kazdou radu, ikdyz se netyka tohoto temata, ale zacinajicim eshopem, budu taky velmi rada.

Diky za kazdou zkusenost a radu. Bara

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

buss

0x

Těžko radit, jde o smluvní vztahy mezi dodavatelem a odběratelem, s nimi je třeba jednat. Jinak formálně viz obchodní zákoník.
A jak to budete řešit se zahraničím? Pro ně je třeba být zajímavý partner. Řeší se to i tak, že dodavatel dá o něco nižší cenu a risk je na maloobchodu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]