Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nákup zájezdu přes slevový portál

Od: ewa* odpovědí: 2 změna:

Jak byste řešili tento případ? Koupila jsem si dva jednodenní zájezdy přes Slevomat slevomat.cz/... První zájezd: Přes cestovku objednala termín a místo, cestovka zrušila středisko a nabídla jiné, já souhlasila. Potud by to bylo v pořádku(pominu-li, že CK lhala v diskuzi Slevomatu). Jenže pár dní před odjezdem přišly pokyny a ukázalo se, že CK smrskla dva zájezdy do jednoho autobusu. Z toho vyplynulo posunutí příjezdu a odjezdu, což znamenalo hodinu čekání ráno na lanovky a dvě hodiny večer po skončení provozu na příjezd autobusu, který měl teprve přijet z Kaprunu. Nejela jsem. Druhý zájezd: Přihláška teď přišla, pokyny přijdou dodatečně a z telefonátu CK to vypadá, že bude probíhat stejně. Skutečnost se tedy liší od uváděných údajů, na jejichž základě jsem se rozhodovala pro koupi, o možné organizační změně při nedostatku klientů ani slovo. Slevomat, který se chlubí "garancí spokojenosti"mě odkázal na řešení s CK, přestože by měl nést odpovědnost za svoje slevové akce, ne?

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Slevomat Vám sice zprostředkoval zájezd, ale myslím si, že řešit by to měla ta dotyčná cestovka. Ta si udělala díky Slevomatu pořádnou reklamu a je možné, že uvedla pro klienty nepravdivé údaje. A to Slevomat nezjistí, jestli v něčem lhali, nabídne to lidem podle popisu CK. Spíš bych to řešila s ní, tam asi bude zádrhel. Slevomat jen nabídl lidem, co oni mu řekli. A za případné problémy zodpovídá CK.

Od Slevomatu jsem už nakoupila několikrát, vše jako dárky, dokonce i jeden tuzemský romantický pobyt na zámku /k padesátinám/ a pokaždé jsem byla spokojená já i obdarovaní,. Ale on se nějaký fiškus najde asi všude. Bohužel. Jaga.

 

flip

0x

Dá se říci, že jsem také spokojenou zákaznicí, tak tady jen vkládám úryvek z e-mailu, který rozesílá slevomat - zkuste napsat přímo řediteli

Napište řediteli
Vaše připomínky a zpětná vazba jsou pro nás opravdu důležité. Kromě non-stop emailové podpory, telefonických operátorek a diskuze u nabídek jsme nedávno zavedli chat (neboli čet). Navíc bych vám chtěl dát svoji emailovou adresu - tomas@slevomat.cz. Když budete nespokojeni nebo mi budete chtít cokoliv sdělit, tak mi napište a já slibuji, že se vašemu emailu budu osobně věnovat.

Každopádně také bych zkusila nejdříve domluvit se v CK, až když by mi dali jasné stanovisko, že nebude splněno to, co slibovali, tak se obrátila na Slevomat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]