Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak postupovat při podvodu?

Od: matahary* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

pořebovala bych poradit, jak postupovat při reklamaci. Na stránkách i-bazar.cz jsem zakoupila zboží,za které jsem chytře zaplatila hned,převodem na účet a samozřejmě jsem zboží neobržela. S prodávající byla skvělá domluva,dopisovala jsem si s ní přes email, ale po obdržení platby se mi paní neozvala. Nevím,jak dál postupovat,kam se obrátit. Z i-bazaru mi také nikdo neodpovídá,už to řeším od listopadu 2011 a pořád nic. Žádná konkrétní osoba tam není napsaná a nevím, kam se mám obrátit o pomoc. Nerada bych,aby na takové podvodníky dojel někdo další. Děkuji za pomoc. K.N.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Dobrý den. Zadejte si do zdejšího vyhledávače "podvod na i-bazar" a vyjedou Vám diskuze, které se na toto téma již zde řešily. Dozvíte se z nich hodně užitečného. Hlavně pak to, že nejste sama takto postižena. Příště to chce více opatrnosti!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]