Nejste přihlášen/a.
Zastrašování to je. Pokud se takto operátor chová, nepřecházejte na jeho předplacenou kartu, ale jděte k jinému operátorovi a rovnou se v této věci obratte na něj, on přechod čísla rád zařídí.
Pokud potřebujete u o2 zůstat, tak zkoušet jít do jiné prodejny, nebo volat na infolinku, dokud nenatrefíte na někoho vstřícnějšího.
no nemyslim si že by to bylo tak jednoduche jak popisujete... nejjednodušší přenos číla je tehdy, když máte předplacenou kartu a jste ještě nejlépe v plusu... u paušálu už bych to neviděl tak jednoduše že to číslo bez keců pustí i když to bude vyřizovat jiny operator.. v tom vyhodu nevidim, on akorat za mě zadá požadavky pro přenos si myslím..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.