Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Zboží můžete vrátit do 14 dnů bez uvedení důvodu. Zboží musí být nepoškozené, nepoužité. Je-li televize poškrábaná, můžete mít s jejím vrácením problém. Vy chcete ale výrobek vracet, ne reklamovat. Reklamace je něco úplně jiného. K reklamaci musíte mít důvod a reklamace neznamená vrácení peněz, ale často opravu či výměnu výrobku.
Lhůta k vácení zboží trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních. Připadne-li však poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty nejbližší pracovní den.
Zákon stanoví, že lhůta počíná dnem, který následuje po události (v tomto případě převzetí). Takže pokud zboží bylo přijato např. 3.12., bude se lhůta počítat od 4.12. (včetně) a bude se jednat o dny kalendářní. Odstoupení od smlouvy by tedy mělo být doručeno do 17.12. včetně.
Sanko, za zeptání nic nedáte. Firmu zkontaktujte a zkuste se s nimi domluvit. Třeba nebude problém televizi vrátit i po lhůtě, je to opravdu na jejich dobré vůli. Přeji Vám, at se vše podaří k oboustranné spokojenosti.
Tak jsem volal do toho obchodu a paní řekla,že to klidně můžu poslat,že byli svátky a tak,takže za to obchod chválím,ale taky paní řekla,že musím vše poslat nepoužité a v původním stavu,ale to už asi bohužel nepůjde,protože třeba kablíky a tak od rádia byli zatavené v igelitu,takže když jsem je vybalil,tak jsem jako výrobek použil / znehodnotil takže už na reklamaci stejně nemám nárok,že ne?
Můžete mi prosím ještě někdo s tím poradit?Počítá se když se vybalí nějaká součást toho výrobku,jako např. ty kablíky zatavené v igelitu jako použitý výrobek?A tím pádem zaniká ta možnost vrácení NEPOUŽITÉHO zboží..
ano nesmí to být rozbalené , ale každej to bere na prodejně jinak . Kámoš co má eshop , vše lidem balí zatavené do fólie , když chtěj vrátit nesmí být rozbaleno
NE - vybalením zboží možnost jeho vrácení nezaniká...
Pouze si prodejce může účtovat nějaký poplatek za poškození obalu...
doplněno 03.01.13 13:37:Poškození obalu - tedy např. roztržení pytlíku, nezbavuje kupujícího možnosti zboží vrátit...
Poškození části zboží (zohýbání kovového rámečku autorádia) ano - pak záleží na benevolenci prodejce... Ale - autorádio lze vyzkoušet i bez jeho montáže do rámečku, takže tady už poněkud ´tápeš´...
Ani třeba když je to takhle zatavené?Jakože to človek musí roztrhnout a tak..Ani když musí zboží někam instalovat,teď mě napadá kupoval jsem si autorádio a nainstaloval ho,jakože ho musíte upevnit a tak,kdyby jsem ho potřeboval vrátit,to už se bere zboží jako použité,že jo?Protože tam vlastně zohýbám ty páčky,aby mi tam rádio drželo..To už se bere jako použité?
No vyzkoušet autoradio můžete i bez jeho finání instalace, tento případ je dost diskutabilní, asi bude záležet na benevolenci a toleranci konkrétního eshopu...
Většina rozumných eshopů vezme zboží zpět, i když bylo rozbaleno, jen to vratte kompletní, třeba i s otevřenými sáčky. A přestaňte se už bavit o REKLAMACI, zde jde evidentně o vrácení zboží, tedy o odstoupení od kupní smlouvy, nikoli o reklamaci nefunkčního zboží...
Reklamace a vrácení zboží,to je deformace z práce,ale dělám u takové firmy,které vrací peníze a cokoliv hlavně ve prospěch zákazníka,tak se ptám,jak je to jinde..
Ano, chápu
Nicméně, připravte se na to, že vzhledem k jistému (popisovanému) poškožení zboží Vám nebude vrácena plná cena...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.