Nejste přihlášen/a.
Zdravím, prosím o radu. Reklamoval jsem zboží. Prodejce nyní oznámil, že navrátí peníze a do faktury uvedl částku bez manipulačního poplatku za osobní odběr, který nebyl zrovna nízký - 99kč. Dle mého mám právo na vrácení celé této částky, včetně tohoto podle mě "nesmyslného" poplatku. Můžete mi poradit? Mám jim říct, že žádám o navrácení celé částky.
Dobrý den.
Můžete zkusit požadovat vrácení celé částky, včetně manipulačního poplatku, ale myslím, že nepochodíte.
Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s reklamací, nejčastěji tedy poštovného. Jedná se ovšem pouze o poštovné, které je nutné zaplatit za odeslání zboží prodejci k reklamaci a které zaplatí prodejce za odeslání zboží zpět k vám, nikoliv tedy o poštovné či manipulační poplatky, které byly započítány do ceny zboží při jeho koupi.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.