Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace zboží - vrácení peněz

Od: olen odpovědí: 2 změna:

Zdravím, prosím o radu. Reklamoval jsem zboží. Prodejce nyní oznámil, že navrátí peníze a do faktury uvedl částku bez manipulačního poplatku za osobní odběr, který nebyl zrovna nízký - 99kč. Dle mého mám právo na vrácení celé této částky, včetně tohoto podle mě "nesmyslného" poplatku. Můžete mi poradit? Mám jim říct, že žádám o navrácení celé částky.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ron*

0x

Dobrý den.

Můžete zkusit požadovat vrácení celé částky, včetně manipulačního poplatku, ale myslím, že nepochodíte.

Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s reklamací, nejčastěji tedy poštovného. Jedná se ovšem pouze o poštovné, které je nutné zaplatit za odeslání zboží prodejci k reklamaci a které zaplatí prodejce za odeslání zboží zpět k vám, nikoliv tedy o poštovné či manipulační poplatky, které byly započítány do ceny zboží při jeho koupi.

 

iz*

0x

Já se domnívám, že byste manipulační poplatek měl uhradit.

Prodejce Vám přece zboží k osobnímu odběru připravil. Příprava zboží k osobnímu odběru není nákladem, který Vám vznikl v souvislosti s reklamací.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]