Nejste přihlášen/a.
Nechápu příklad č.2.
doplněno 17.01.14 16:40:Chápu, že se začíná od modré tečky, ale o kolik , nedává to smysl
Obvykle se děkuje a poprosí, kdž chceš, aby ti ostatní poradili.
Ale je to docela jasné.Na čtverečkované síti vyjdeš z modrého bodu a vybarvíš linku v délce a směru, které máš předkresleny. Třeba druhý příklad. Z modré tečky o dva čtverečky nahoru, podle šipky. Potom o jeden čtvereček doprava, zase podle šipky, kterou náš danou. A budeš končit linkou, dlouhou sedm čtverečků doleva a vrátíš se znovu k výchozímu bodu. Je to jasné?
Ukoly jsou zbytecne slozite a vetsinou to za deti udelaji rodice, kteri s tim maji taky problem.
Bodejď by s tím děti neměly problém, když to za ně dělají rodiče Fraus je výtečný - ano, nevím vždycky na první pohled, co zrovna dělají, ale stačí letmý druhý a po pravdě, pomoc zatím nebyla nikdy třeba... má to učit myslet a to učí; a je skvělé pozorovat, jak má každý rodič potíže s jinou oblastí - což jen dokazuje, že pestrosti úloh je třeba
doplněno 18.01.14 00:16:Promon: pravda, učitelku máme výtečnou. Ale s blbou učitelkou je úplně jedno, podle jakého systému se učí.
Fraus je výtečný - tak s tím si dovolím dost nesouhlasit. Naopak - je li možnost volby, každému doporučuji dát dítě na školu, kde se Frausovi obloukem vyhýbají. Na tuto mou radu už mnozí známí dali a nelitují. Celá ta vyuka totiž stojí a padá s učitelem (kou). Pokud však Vaše dítě dostane za učitelku ambiciózní mladou dámu, která má za cíl stát se zástupkyní ředitele, v ideálním případě ředitelkou, tak je velký problém. Vím o čem mluvím, je dost zoufalé vidět své dítě jak bezradně řeší, kolik myší je jedna husa. Navic - třeba ve druhé třídě se neučili násobilku - ,,proč taky, vždyt máme krokovací tabulky´´ Ale asi udělali soudruzi od Frause někde chybičku, náhle se ve třetí třídě zjistilo, že to bez násobilky asi nepůjde, takže se celou malou násobilku museli nadrtit za tři týdny a byli z ní tvrdě zkoušeni. Pomoci mu s takovými 3,14čovinami je dost náročné, když vůbec netušíte ,,vo co gou´´. A kdo jiný má dítěti pomoci, když ne rodiče? Takže místo školy hrou mě tento systém totálního vystresování spíše připomíná psychický teror.
Asi tuhle problematiku tady nevyřešíme, spíš si říkám, že děti ve druhé třídě perfektně ovládají počítače, každé má mobilní telefon, ale nejsou schopné vyřešit úkol, spočívající v představivosti.
Už je to hodně dávno, co jsem byl ve školní lavici, ale pamatuji si, že takové podobné úlohy jsme spíš vyhledávali a bavilo nás je řešit. Dnes je to jednodušší, napíše se - nerozumím tomu a on to někdo vyřeší. Ideální průprava do života...
A já se zase domnívám, že Fraus opravdu učí děti logicky uvažovat, rozvíjí v nich představivost apod. Co je dětem platné, že se nabiflují, kolik je 6 * 8, když si neumí představit, JAK vypočítat plochu např, podlahy v kuchyni. Vnučka je ve třetí třídě, jejich paní učitelka je "průměr", vnučka není žádný "Einstein", ale s matematikou problémy nemá. Stačí, aby aspoň trochu dávala ve škole pozor a je schopná učivo pochopit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.