Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém s učitelkou z Fyziky (známka)

Od: ela0* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, naše učitelka z Fyziky (8.třída ZŠ) mě ohodnotila známkou 4 . A já nesouhlasím.. průměr známek je na 2,78 a tak tedy nechápu jak mi může dát 4?! A kdybych se měla ohodnotit tak upřímně řeknu, že jsem žák vhodný max. na 3 a se snažím,bohužel nejsem ta , která vždy pochopí látku. Vždicky do mě jenom ryla, nutila mě přepisovat sešity kvůli úpravě , která se jí nelíbila. Pro mě byla dobrá , já se z toho naučit umím! Jsem naštvaná, podle mě mi hodně pohoršila! Já si o tom sní promluvím a už dopředu vidím jak mě odsekne.. takže do školy budu muset poslat svou matku. Poraďte co mám dělat, co vy na to?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Ke zlepšení známky obyčejně bývalo nejlepší nechat se vyvolat a umět na jedničku nebo dvojku. Rozhodně to bylo pro další studium a udržení vědomostí vhodnější, než když za učitelem vyrazili rodiče.

Čtyřka teď - to je zřejmě čtvrtletí. To není žádné vysvědčení, to je jen takové informativní hodnocení a možná i upozornění, že učitel vidí rezervy. Že je prostě potřeba zabrat v učení, aby známka na vysvědčení byla lepší.

Ony ty průměry jsou ošidné. Jedna známka je z nějaké nedůležité pětiminutovky, jiná z velkého zkoušení nebo důležitého testu. Učitel ví, kterým známkám má přikládat větší váhu.

ela0*

Ano máte pravdu! Zamyslela jsem se a ani známka 3 není dobrá a 4 je pro učitele ve čtvrtletí orientační.. Jen jsem se viděsila Nezbývá mi nic jiného než zabrat

To je řeč! S chutí do učení a známka bude určitě lepší!

 

asdd

0x

Co máš dělat? Začni se učit fyziku. Pokud máš průměr známek 2,78, tak se rozhodně učit neumíš a něco nejspíš bude i na té úpravě sešitu.

3 znamená dobře - opravdu si myslíš že fyziku umíš dobře?

 

iz*

0x

Já to na problém s paní učitelkou nevidím. Fyzice, stejně jako matematice je potřeba rozmět, bez toho slušnou známku nezískáš.

K hodnocení: Průměr známek je jenom orientační. Není jediným a často ani nejdůležitějším kritériem pro stanovení výsledné známky. Záleží na celkové práci žáka v průběhu celého období a ve fyzice mj. i na pochopení učiva.

doplněno 18.11.13 18:20:

PS: Ty sama se hodnotíš na max. 3. Jak by tvé znalosti z fyziky ohodnotili tví spolužáci (nemyslím kamarádky, které tě budou chtít podržet)?

 

zvidavajanca*

0x

Výsledná známka není aritmetický průměr známek. Pokud v hodině nic neděláš, vykecáváš se sousedem, hraješ na telefonu, úkoly neděláš, nediv se.

Pokud má učitelka problém s úpravou, tak s ní o tom slušně(!) promluvit, co jí vadí, pokud je to "neřešitelný" problém, tak navštívit pedagogicko-psychologickou poradnu a nechat si vystavit papír a pak vám učitelna nic neřekne. Stejně tak můžeš o známce.

Pokud máš na malé písemky jedničky, na zkoušení za 4 a na velký test taky, nediv se.

 

dobrman*

0x

Výsledná známka se skládá z více věcí, není to jen o průměru známek, které u dané učitelky máš. Je pravda, že jde o známku, která Ti vychází ve čtvrtletí, s tím se dá ještě něco dělat, jak k dobrému, tak i k horšímu. Ale pokud opravdu nesouhlasíš s ohodnocením v daném předmětu, můžete to řešit přes ředitele školy, na naší škole k tomu také došo, postupovalo se tak, že došlo k přezkoušení před ředitelem a dalším učitelem. Zkus zabrat, snad se Ti známka do konce pololetí podaří vylepšit

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]