Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jaký je výsledek

Od: ok® odpovědí: 33 změna:

Prosím o váš výsledek, a jaký je postup,děkuji


 

 

33 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

zabu

0x

Nula. Ale proč, to ti neřeknu, na to si přijď sám.

 


0x

Mně vyšlo 14.

doplněno 26.08.12 23:11:

Jo postup, to jsem nějak přehlídla. Prostě nejdřív si vynásobíš 1*0=0 a dál všechny ty zbývající jedničky sečteš a odečteš a samozřejmě místo té poslední jedničky bude nula, která ti vyšla jako první výsledek.

hanher*
26.08.12 23:11

Ju, 0.

Jj, nula... pokud to počítáte na kalkulačce hezky postupně zleva doprava :D Pokud ovšem respektujete takové ty blbosti, co se učí ve třetí třídě základní školy, jako že závorka má přednost před násobením/dělením a sčítám/odčítáním či že násobení má přednost před sčítáním/odčítáním, tak to vyjde 14 Pokud tedy nepřehlédnete to jedno určitě naschvál narafičené mínus...

ucebnice.fraus.cz/...

 

blesk16

0x

Prej 0 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

ok®

Těch jedniček tam je ale mnohem víc , takže výsledek je 16,nebo se mýlím?

 

jakojaaa

0x

Násobení má větší prioritu než sčítání, výsledek bude 14

ok®

mne by zajimalo proc ma nasobeni prednost...

protože se to tak učí už na prvním stupní základní školy, že násobení a dělení má přednost před sčítáním a odčítáním. Aby mělo sčítání přednost, muselo by být v závorce.

Tedy 2+2x2 = 6, ale (2+2)x2 = 8

doplněno 26.08.12 23:21:

a 16 to není, je to 14, protože je tam jednou mínus

 


0x

14... proč? Není to jasné? 0 vynásobíš jen tu jednu jedničku, ty ostatní (+ ta před nulou) nejsou v závorce... ach jo...

doplněno 26.08.12 23:19:

Je tam jedno mínus!

 


0x

prioritní je násobení, takže po první úpravě to bude 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+0 = 14

ok®

nechápu,ale vždyt tam je po 10 jedničce mínus a pak "mínus" je tam 6 jedniček, tak to musí být přece = 4!

mínus je tam jedno, pak jsou zase plusy...

...

...9 + 1 = 10

10 - 1 = 9

9 + 1 = 10

10 + 1 = 11

11 + 1 = 12

12 + 1 = 13

13 + 1 = 14

14 + 1x0 = 14

doplněno 26.08.12 23:31:

aby se odečetly všechny jedničky za mínusem, musel by být mínus před každou jedničkou zvlášt, nebo to být zapsáno v závorce...

kterou třídu navštěvujete?

askmenow*

Ale ty neodečítáš všechny jedničky, co jsou za mínusem, to by tam musely být závorky. Odečítáš jen tu jednu.

doplněno 26.08.12 23:34:

Doporučuji zopakovat si základní věci jako jsou přednosti násobení, dělení a práci se závorkami.

Pokud pořád nechápe to s tím mínusem, představte si to asi následovně, 1 + 1 + 1 - 1 + 1 = dostal jsem jeden bonbon, dostal jsem druhý bonbon, dostal jsem třetí bonbon, jeden bonbon jsem snědl a tak mi zbyly dva, pak jsem dostal ještě jeden...

doplněno 26.08.12 23:35:

... tedy bonbony, které dostanu potom, co jeden sním, se také přičítají, a nemizí mi někde záhadně proto, že už jsem jeden snědl...

NENÍ TO V ZÁVORCE, takže ty znaky platí jen na následující číslo, ne na skupinu čísel.

Pokud to chcete zkrátit, tak by to bylo 10*1 - 1 + 5 + 1*0 => 10 - 1 + 5 + 0 => 9 + 5 => 14


Ale mínus je tam přece jenom jedna jednička, ostatní jsou plus Aby to bylo tak, jak píšete vy, musel by zápis být:
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-(1+1+1+1+1+1)+1x0
ok®

100000000% je to nula je to v řadě... proto násobení přednost nemá ... a jelikož jakékoliv násobené číslo nulou je nic jiného než 0

askmenow*

číslo násobené nulou je nula, to máte pravdu

v čem se velmi pletete je to, že vy nemáte nulou násobit vše, k čemu dojdete

násobení má přednost před sčítáním a odčítáním

vždycky

vždycky

vždycky

takže nulou násobíte jen poslední jedničku

zbytek můžete počítat normálně od začátku

a výsledek je,

světe div se... 14

ok®

OK, a jaký by byl pak výsledek kdyby bylo (-) místo (+) na prvním řádku po sedmé jedničce?

to by bylo pak = 12,že?

? Myslíte 1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+1+1+1+1*0? Bylo by to pořád 14. Prostě odečtete jen jednu jedničku, protože je tam jedno mínus a žádné závorky.

ok®

nene,já mysle,že tam budou 2 (-)

jedno mínus v prvním řádku na konci a pak to druhé mínus tam jak je

No, tak odečtete 2 jedničky. Výsledek bude 12.

A já bych řekl, že 13

doplněno 27.08.12 00:48:

A jo. Máte pravdu.

 

chloe*

Podobný příklad proběhl kdysi na FB, tak tam jeden tvrdil, jak je ten výsledek na 10000000000000% a že má otce matematika Doporučuji koupit si matiku pro 3.třídy zš a počíst si o přednosti násobení atp. Nějaký je za sebou a není za sebou je dobrá blbost. Výsledek je14, smiř se stím

 

solenza*

0x

Taká se přidávám k těm, kteří si myslí, že vyjde nula. Násobení má přednost a cokoliv krát nula je nula. S předností násobení je to jako se semafory na křižovatce, které mají také přednost před značkami.

doplněno 27.08.12 00:17:

Nojo, to je vlastně fakt.

Veď hej Přednostně se vynásobí 1*0, vyjde 0 no a zbytek se normálně sečte a odečte, akorát tedy místo poslední jedničky bude ona výsledná nula spočítaná přednostně. Protože, jak správně píšete, násobení má prostě přednost

doplněno 27.08.12 00:15:

Anebo by tedy VŠECHNY předchozí jedničky musely být v závorce krát nula. Pak by měla přednost závorka a následovalo by vynásobení nulou, čili at už by v závorce vyšlo cokoli, po následném vynásobení by to byla nula.

chloe*

Násobení má přednost, cožale znamená, že vezmete to číslo, kde se násobí, spočítáte apakjedete dál! Klidně si tam namalujte závorku. 1+1+1x0 = 1 + 1 + (1x0) = 2

 


0x

A když máte příklad

5+2*0, tak jaké číslo vám vyjde? Nula? To snad ne!

Nebo 0*8-1+2... 3+5-1*0... atd... Nejsou tam závorky. Aby ten příklad vyšel 0, tak by to muselo být (1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1)*0.

Násobení má VŽDYCKY přednost...

Jak se poperete s příkladem: 4+18/2*(3+9)?

doplněno 27.08.12 00:27:

Násobení A dělení

chloe*

Jasný jak facka, ne? Mám 5 hrušek, přidám si k nim 2x žádný jablko, tedy v podstatě ŽÁDNÝ jablko a co mi zbude? Prázdný košík?

ok®

a tady stím příkladem si nevím rady už vůbec , dle mne to bude = 156

nejdříve vydělím , k tomu přičtu +4 a nakonec násobím to co je v závorce,

je to tak?

chloe*

Ještě jednou - přednost má násobění! Takže nejdřív vynásobíš ty dvě čísla (musíš tedy vydělit a vypočítat závorku, což jsou jen dílčí kroky, které umožní násobit) a pak až přičítáš!

4+18/2*(3+9)Prvně sečtete závorku => 4+18/2*12Pak musíte postupovat ZLEVA (tak jak čtete), ale NÁSOBENÍ A DĚLENÍ má přednost. Prootože je dělení PŘED násobením, tak prvně vydělíte 18/2=9. Vznikne vám 4+9*12. Postupujete dál, je tu násobení. To musíte prvně udělat, takže 9*12=108. Vznikne vám 4+108. No a to už je jednoduché. Takže výsledek je 112. .

 

chloe*

0x

Pro ty, co trvají na 0 a podobných blbostech...

Mám košík, dám do něj jablko, druhé jablko, třetí jablko... až jich tam mám10. Pak jedno jablko odeberu (-1) a zbyde mi jich 9. Pak si přidám dalších 5 jablek a mám jich 14. Nakonec přidám 1x žádne jablko, tedy 1x0 a tedy NIC a zbyde mi co? Prázdný košík nebo 14 jablek?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]