Nejste přihlášen/a.
Teď jste chytří co? Vy nevíte že čím větší IQ, tím složitější řešení jednoduchých úloh? Inteligent vidí spoustu možných řešení. Blbec jen to jedno.
No, když už byl zmíněný ten divoký mejdan, tak jak vytvořená po divokém mejdanu mi kdysi přišla tahle úloha... ale děti si s ní poradily, i když já na ni koukala jak puk
Tam jde o symboly. Ale co tam dělá ta kočičí hlava? Na obrázku nikde kočka není. Jinak úloha je opravdu ulítlá.
jj, já vím. tam se děti ty symboly zvířat učily postupně, takže hodnotu kočky už tady znaly (narozdíl od maminky, která do školy nechodí, tudíž netuší, co se ve škole učí - zvlášt když si děti učebnice zpravidla nechávají ve škole a z matiky úkoly domů radši většinou ani nenosí, aby nemátly rodiče :D).
No, ty hodnoty jsou ale nějaké podivné - pokud se třeba podíváte na sloupeček vpravo (poslední dva řádky): v prvním z nich je napsáno, že 1 pes se rovná 1 kočce + 2 myším. A hned pod tím, že 1 pes je roven 2 kočkám. Znamenalo by to tedy, že 2 myší = 1 kočka. Je ale možné, že se děti jenom spletly.
Já jsem měla na mysli to, že logicky je to nesmysl (že hodnoty jsou nesprávně nastavené). Jak můžou být dvě myši rovny kočce?
To jako vazne? Tos teda vazne dopadl...
A) 4+5=kolik?
1) 5+4=kolik?
Co tedy prijde do policka A1?
WTF?:D
9-3 (A) a 3+3 (2.) je kolik?
doplněno 15.02.13 11:40:Do každého políčka je jeden výsledek.
Takže první výsledek z A musí odpovídat prvnímu výsledku ze sloupečku 1. Druhý výsledek z A musí odpovídat prvnému výsledku ze sloupečku 2.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.