Nejste přihlášen/a.
Ahoj, prosím o opravu, příp. proč to tak má být. Děkuji.
Dear Sir or Madam,
There is a certain problem here. We need some advice how we can make progress.
Our truck-driver (Reg. No. 9S6 9842) drove on a highway in the city of Casale Monferrato Sud on the 4th of July 2012. He received a toll ticket without an indication and he inserted the ticket to a toll machine. It demanded a payment in the amount of 10 euro. The driver paid it and unfortunately a gate was not open. He used a support. The toll machine printed a blank ticket. According to instructions we must pay 160eur, but our driver have paid the amount 10 euro. We apologize, but we do not get it. He did not driving offense.
Díky za upozornění. Právě proto, že dopis není dosti pochopitelný, tak jsem chtěla podrobnější vysvětlení pisatelky. Když jsme ho nepochopili my, jak jej mohou pochopit Italové?!
no jiste komunikuji i hodne se spanely, a ti casto nerozumi ani holym vetam, kdyz se pouzije pokrocilejsi slovo... jde o to, ze pokud adresat netusi, o cem pisete, nebude vedet stejne jako my, co po nem chcete. Muze se jen domyslet, o co vam jde, a budete si 2 tydny vymenovat maily a jeden bude psat o koze a druhej o voze...
doplněno 12.07.12 17:25:jinak sorry malaiika ale ani z tveho prekladu netusim proc mi (prenesene, myslim tomu Italovi) to pisete, fajn pribeh o truckerovi, ale co mam s tim delat, o co pisatelovi jde?
...zkratka mame nedostatek podrobnejsich informaci, aby se dal formulovat nejaky dopis, kteremu jde bez pochyb rozumet
jako samozřejmě máte pravdu, hodil jsem to sem takhle, protože jsem dostal od za-tele asi takovéhle zadání a nic jsem nechápal... až dneska jsem se dozvěděl, že pravděpodobně to řidičovi vydalo přelepený lístek(šéfová se domnívá, že to byl konec té role těch ticketů) a díky tomu to ten automat neuznal a tak si inkasoval 160 éček... to je jejich domněnka, jinak řidič mačkal nějaké tlačítko "help" a další věc je ta, že prostě žádáme o nějakou radu, jak postupovat, jelikož řidič předpisy prý neporušil.. každopádně děkuju všem za ochotu!
doplněno 13.07.12 07:38:jinak pokud byste věděli, jak tam napsat toto, s tím přelepeným lístkem, budu rád, když pomůžete. Děkuji.
jo a před datum se píše pouze předložka "on",ten člen se tam pouze vyslovuje ,ale nepíše se.A jinak když začínáš dopis Dear sir or Madam,tak je vhodné dopis zakončit Yours faithfully a ne best regards-to je spíše pro neformální zakončení
moc tě/vás prosím ještě o jednu formalitu - dneska jsem se dozvěděl, že pravděpodobně to řidičovi vydalo přelepený lístek(šéfová se domnívá, že to byl konec té role těch ticketů) a díky tomu to ten automat neuznal a tak si inkasoval 160 éček... to je jejich domněnka, jinak řidič mačkal nějaké tlačítko \help\ a další věc je ta, že prostě žádáme o nějakou radu, jak postupovat, jelikož řidič předpisy prý neporušil.. moc vás prosím, kdybyste tam vepsala ještě tohle... tam k tomu, jak jsem se snažil napsat, že byl přelepený... strašně moc vám děkuji...většina umí akorát napsat, co mám špatně, ale už neporadí...DĚKUJI
Co to blbne? Tak jako obrázek.
Moc nechápu, jaký progress chete dělat. Nechte znát spíše to, jak máte postupovat při řešení problému?
Vůbec nechápu, co myslíte posledními dvěma větami. Nechybí v poslední větě významové sloveso?
A ještě nechápu, co myslíte tím, že použil support. Jaký? Ale možná je to tím, že neznám problematiku. Těžko radit, když chvílemi uniká bez znalosti kontextu to, co chcete sdělit.
doplněno 12.07.12 00:47:Rozhodně bych přeformulovala první větu ve stylu, že vy máte problém, než že je problém.
Ano, chci znát, jak postupovat při tomto problému. V poslední větě jsem zapomněl sloveso napsat, nicméně proto, protože nevím, jestli tam dát "udělat" nebo "způbobit". To že použil nějaký support...sám neznám problematiku, dostal jsem zadání od zaměstnavatele, ale chápu to tak, že na automatu zmáčknul tlačítko z nápovědou, takže jsem napsal tohle. A to, že máme problém my, bude skutečně lepší. Děkuji a byl bych rád, kdyby jste mi pomohl/a. Proto jsem tady.
Já vám to klidně nějak dám dohromady, ale celému tomu nerozumím...
Řidič jel po dálnici tam a tam, dne toho a toho. Dostal mýtné. (Kde dostal mýtné/lístek?) Na lístku nebyly žádné údaje? Lístek pak strčil do mašinky. Chápu to tak, že při vjezdu na dálnici dostal lístek mýtného a na jiném konci jej při výjezdu strčil do automatu, který mu řekl, kolik má zaplatit? Pak zaplatil 10 euro a neotevřela se závora. Jakou podporu použil? Někdo tam byl přítomen? Nebo někam volal? Automat vytisknul prázdný lístek. A pak ho to pustilo? Podle čeho má zaplatit 160EUR? Kdo je vyžaduje?
Poslední dvě věty se vůbec nemůžou použít!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.