Nejste přihlášen/a.
Nastesti nedeje, kdysi jsem presne neco podobneho zazil na vlastni kuzi (take v roli toho co byl manipulovan a mel se negativne vyjadrit) a plne sdilim Vas nazor. Je to totalni prasarna.
Ja sem tehdy proste odesel - narozdil od Vasi dcery jsem mohl...
Zdravím
To je neuvěřitelné ,že se něco takového vůbec mohlo stát,v podstatě nikam nemusíte ,stačí podat podnět na školní inspekci , csicr.cz/... ,co ostatní rodiče žáku ve třídě Ti to neřeší?
karel zima žije předpokládám v ČR a to neplatí "Žijete ve státě plného bezpráví", takové státy jsou jinde
km - a co takhle formulace: ... žijeme ve státě, kde právo a bezpráví žijí ve vzájemné symbióze. To už by bylo bližší realitě? To už bude blíž realitě, že.
Jednou jsme měli na třídnické hodině opačnou situaci - psát o šikanovaném klukovi, co se nám na něm líbí. Naučte dceru, jak na situaci neutrálně nahlížet a jak se chovat. Když je to anonymní, měla napsat pomlčku nebo poslat papír dál bez příspěvku. Nemá cenu, aby se veřejně vzpouzela. Pokud paní učitelka vykládá, co je na žákovi špatně, at na to dcera nahlíží jako na názor paní učitelky, ne manipulaci - má svůj názor a právo si ho nechat pro sebe.
Také řešení. Konec konců, po delším zamyšlení se mi líbí čím dál tím víc. Proč mám mít stále na něco názor, proč stále něco kritizovat, nejlépe to, co stejně nemohu změnit? Nemusím mít na všechno názor a už vůbec nemusím říkat, co si myslím. Navíc, pedagog se má řídit podle jiných pravidel, než podle názoru dětí. A opírat se o jejich názor při řešení problému, je opravdu ubohé, naprosto neprofesionální. To že kantor nezvládá dítě s ADHD, je pouze a jen jeho zodpovědností.
Paní kolegyně, naprostý souhlas, "co stejně nemohu změnit" ***Nad tím se nerozčiluji, klidně tomu druhému odkývu, co chce. Páč mě již tolika nevytočí, když někdo lže, vymýšlí si, pomlouvá. nadává na všechno. Je to asi jeho styl života, já se raduji skoro ze všeho.
> dcera řekla proč ho učitelka může říkat třídě a ona ne
Napsáním na papír mohla vyjádřit svůj názor, právě dostala příležitost
> Proč po ní chce aby psala jen to špatné a proč to musí být anonymně.
Jasně, nenapadne to člověka hned, ale klidně mohla ke špatnému napsat i to dobré a anonymní znamená, že se nemusí podepisovat, ale může (pro příště)
> ten přístup učitelky docela koliduje s tím co jsem dceru vždycky učil.To mě štve.Vždycky jsem jí tvrdil, že udávají pouze srabi.
Neberte to jako nějaké udávání, vždyt o problému všichni vědí. Jsou to jen zoufalé pokusy o řešení problému. Nedělejte z komára velblouda. Ten kluk není Vaše dítě. Dceřin názor si vyslechněte, podpořte její názor, přidejte třeba nějaké výchovné rady, proberte, jak se může zachovat příště a pustte to z hlavy.
Nezažila jsem a připadá mi to šílené. Jako učitelka jsem takové problémové žáky na výlety naopak brala. Tam jsou totiž jiní a umožní Vám to klukovi se přiblížit, je tam prostor se s ním pobavit mimo školu a přijít na to, proč takový je. Umožní to změnu v atmosféře třídy.
Učitelka spíš měla dát dětem za úkol napsat, co je na tom klukovi dobrého, aby se mohla od něčeho odrazit. Zazdít děcko v 6. třídě je absolutní chyba.
To je taková metoda k sociogramu třídy, že děcka napíšou každému, co je na něm dobrého, sympatického.
Bez názoru druhé strany nelze hodnotit. Z popisu nevyplývá, že by šlo o život, takže o co jde? O nějakou bezvýznamnou lapálii, která se vyřeší ve škole a do které nemají rodiče zasahovat. Děti se mají naučit respektovat autoritu. Dcera se správně ohradila a tím je věc vyřešená. Věčné remcání a zveličování maličkostí není dobrou devizou do praktického života.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.