Nejste přihlášen/a.
Píšeš: "Když sme začínaly počítat tak nám to přišlo vtipné, ale jak sme se blížili ke konci hodiny, tak sme se až bály a dělalo se nám blbě." No a pak se ptáš, co to znamená. 45 minut na něj v jednom kuse upřeně civíš, abys srávně čárkovala, valíš na něj oči, děláš u toho nenápadně čárky, ze začátku se usmíváš, jak je to vtipné, pak je ti blbě a ještě více blbě. A ve finále se divíš, že se na tebe nejméně 287x podíval. Asi se bál, abys to nehodila do uličky. O přestávce se určitě ptal kolegů, co je to v I.B v té třetí, páté nebo druhé lavici za blbku, co na něj celou dobu čumí jak v transu a ve finále se zeptá na něco, co před tím třikrát vysvětlil. Nic víc v tom nehledej. Myslíš si, že do svých třiceti něco tak okouzlujícího -náctiltého neviděl. Určitě bys ráda, ale nefandi si. Pár větších hvězd, než jsi ty, už určitě učil. Co čekáš? Že poklekne u tvé lavice požádá tě o ruku s rozvodovým papírem v zadní kapse?
Napíšu to ze dvou pohledů:
1) jsem student v lavici:
Když se na mě vyučující podívá, jsem ráda, že vidí, že dávám pozor, je to takové povzbuzení, nepřipadám si odstrčená ale více součástí výkladu, je to taková motivace.
2) něco prezentuju - level nezkušená (tím nechci nijak schazovat Tvého učitele, ale přece jen 30 let praxe nemá)
Snaha je - nekoukat do projektoru, navázat oční kontakt s obecenstvem. Jenže, pro neprofíky a introverty se to snadno řekne, ale tak lehké to není. Podělit pohledem každého opravdu nezvládám, takže vlastně také skončím u jednoho člověka a ostatní (nebo jen část) nějak rychle přelétnu. Zrovna dneska jsem to dělala při prezentacích - měla jsem 4 skupiny a vždycky jsem si vybrala nějakého "obětního beránka". Koho? Třeba učitelku třídy, co přišla - seděla na straně, přímo proti mě (v klasické třídě by tomu odpovídala řada u dveří), když jsem byla natočená šikmo. Druhá skupina - docela vysoký kluk, stejný směr. Třetí skupina, zase nějaká učitelka, opět stejný směr, ta pak začala usínat, tak jsem ji vyměnila za někoho jiného, čtvrtá skupina, zase nějaký kluk stejného směru. Kromě směru měli všichni společné, že vypadali, že poslouchají a ten oční kontakt opětovali. Nikdo z nich se mi nelíbil, viděla jsem je poprvé a naposledy.
Jindy mi zase jeden učitel, co mi pomáhal s prezentacemi, nabídl, že si sedne doprostřed a at se koukám na něj, aby to vypadalo, že mám oční kontakt s obecenstvem. Je to i doporučované při prezentaci, když má někdo trému - domluv se s kamarádem, že na něj budeš koukat a jakoby to říkat jemu.
Vybav si, jak to máš ty, když máš prezentaci, s největší pravděpodobností se chováš stejně. Kdybys měla stále stejné žáky ve třídě, prostě by sis vybrala jednoho nebo pár favoritů.
To se asi hodně naučí když ona na něj kouká nepřetržitě a diví se, že on se na ní taky koukne každých 9 s
At pošle fotku, třeba má na sobě nějaký Kainovo znamení
Na střední trvá hodina 45 minut, to je 2700 sekund, takže to bude v průměru každých cca 10 sekund. To nevypadá na supermana.
Tady někdo byl na filme csfd.cz/... a děla si z vas srandu
audio recenze filmu od Fuků zde open.spotify.com/... - dali 80%
Zajimavost: Film je natočen dle skutečné události, která se stala právě režisérovi samotného snímku Teddymu Lussi-Mod/..., který dříve působil jako učitel francouzštiny na jedné škole na předměstí Paříže. V roce 2020 byl obviněn 13letou studentkou kvůli obtěžování. ( Detektiv-2)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.