Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Průměr 4.2 = 5

Od: lllll odpovědí: 9 změna:
Dobrý den má střední škola nárok dělat si svoje pravidla, když jinde na středních školách 4.5 a výše je 5.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


6x

4.2 nebo 5, není to jedno?

 


4x

Má, škola má právo. Ale je potřeba zohlednit dlouhodobý výkon studenta. Ten, který lajdačí a čas od času se vybičuje k lepšímu výkonu, nic dobrého nezaslouží. Nopak ten, který studuje s poměrně dobrými známkami a průměr si pokazí, např. nervozitou při písemkách, zasloží laskavější hodnocení. Výsledné známky nejsou pouze o matematickém průměru.

 

malyparanoik*
04.04.18 16:43

3x

 

figurek*

2x

tuhle otázku jsme zde nadávno rozebírali. Jaké máte známky? 3,4,5,5 a ty dvě pětky jsou ze čtvrtletních písemek?

Pak se nedivte, že (3+4+5+5)/4 se nerovná 4,25, ale 5.

 

iz*

0x

Průměr známek je pouze jedním z kritérií, na jejichž základě se stanoví výsledná známka na pololetní či výroční vysvědčení. Vyučující známku navrhuje, schvaluje ji pedagogická rada. (Na začátku školního roku jste byl seznámen se školním i klasifikačním řádem, obojí určitě máte k dispozici v sekretariátu školy, u řady škol bývají k dispozici i na webu.)

 


0x

Výsledná známka NENÍ průměr. Jednak různé známky mají různou váhu, jednak se posuzuje trend a celkový přístup žáka ke studiu.

S těmito známkami přemýšlej spíš o tom, co budeš bez střední školy dělat.

 

radajz*

0x

Tohle je něco, co řeší 50% žáků základní školy. A každej rok jim učitelé říkají, že výsledná známka není jen průměr nějakých čísel. Divím se, že tohle ještě na střední někdo nezná. Výsledná známka z nějakého předmětu je celkové hodnocení žáka v tomto předmětu. Tedy nikoliv jen souhrn známek, ale taky ve velké míře hlavně chování a celkový přístup k předmětu a škole jako takové.

Nemusí se to týkat přímo tebe, ale pokud někdo třeba vyrušuje nebo se absolutně nesnaží a na školu kašle, tak se nemůže divit.

Je to tak a je to spravedlivý.

krtek66

"Tedy nikoliv jen souhrn známek, ale taky ve velké míře hlavně chování a celkový přístup k předmětu a škole jako takové"

s tím přístuptem k předmětu bych byl opatrný, to není jen tak...né každého baví všechno a už vůbec nejde každému všechno. Mě nejvíc na škole vždycky vadil fakt, že každej učitel žil v domnění, že máme na práci jen jeho předmět, a že se zrovna z jeho předmětu po**reme a budeme u vytržení. Tím zas nechci říct, že na předmět musí z vysoka kašlat, ale ta aktivita musí být přiměřená zájmu a povinostem. To co mě nebavilo, tam jsem si udělal to co jsem měl, aby byl učitel spokojenej, já neměl průšvih, ale tím to haslo.

Spíš mě fascinuje se tu stále dokola opakují jedny a ty samé otázky, akorát s jinou tématikou..."a může učitel to, a může ono?...a musím dělat tohle a tamto? Učitel mě okřikl, můžu ho udat?...a furt něco...

radajz*

Já jsem to samozřejmě myslel v rozumných mezích. Ten postoj, co popisuješ, že si někteří učitelé mysleli, že má člověk jen jejich předmět znám taky, ale to je spíš o tom, že je ten učitel kretén.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma výroční vysvědčení

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]