Nejste přihlášen/a.
Myslíte si že je ostuda když učitelka neví kde se skrýval Jan Ámos Komenský,když jsme to brali to už je díl nějak na jaře tak akorát řekla že se skrýval tam někde v Brandýse nad Orlicí což mě docela naštvalo nebot tam blízko od Brandýsa bydlím a tak jsem se jí po hodině zeptal proč to neřekla přesně že to bylo v tom srubu pod současným jeho pomníkem a ona řekla že na to nebyl čas přitom nám do konce hodiny zbývalo ještě patnáct minut.Pak když jsme psali o něm písemku nakonec písemky jsem dodal poznámku že to snad ví každý kde se skrýval Jan Ámos Komenský.
Myslíte si že je to opravdu ostuda když paní učitelka neví kde se skrýval Jan Ámos Komenský?
Ale zase třeba ví, že písmeno "d" se změkčí, následuje-li jej písmeno i, í nebo ě.
My učitelky nevíme všechno přesně. Když něco učíme, tak si předtím některá fakta musíme osvěžit, at už to znamená připomenout si to, nebo se ujistit, že to v té paměti máme správně. Pamět žádné člověka není nekonečná, má těch xxx TB a když tam potřebujete narvat něco nového, tak něco starého musíte vyšoupnout. Takže ne, nemyslím si, že je to ostuda. Možná, pokud jste zrovna Komenského brali, může být ostuda to, že si paní učitelka ve své přípravě nezrevidovala podrobnosti toho, co vykládá.
Je jistě zajímavé vědět, kde se skrýval Komenský, kudy šel, kde přespal ..
Je zajímavé vědět, kde strávil poslední noc v Čechách Jan Hus, kudy jel (on moc nechodil, při jeho obezitě to byl dost problém) ..
Jsou to ale jen zajímavosti, kuriozitky.
Důležité je to, proč šli, kam šli, co napsali a proč. A co to znamená pro nás. Protože to je to důležité a to pro nás vykonali.
Člověk, který si bude pamatovat všechno, bude mít hlavu jak pátrací balón a těžko v ní něco najde.
Škola musí z obrovské hromady informací vybrat to podstatné a ne nafukovat dětem hlavičky sice zajímavými, ale zbytečnostmi.
Sice netuším, kde se skrýval Jan Ámos Komenský (a ani nevím, že by mně o tom někdy někdo informoval) , zato si zcela přesně vzpomínám, že jsme se v základní škole učili cosi o interpunkci. Myslím, že je to pro život určitě užitečnější. Až příště potkáš paní učitelku, zkus se jí na to poptat. Ale radši "po hodině", at si neuděláš před spolužáky ostudu .
Chápu že každý není vševědoucí ale ona říkala že tam byla tak to mohla říct přesně.
Ps: tak dávám za pravdu ppředešlím komentářům mimo protivné babkazov
Obsah hodiny určuje učitel, nikoliv žáci. Pokud se paní učitelka rozhodla pro určitý výběr informací, nemusí to vůbec znamenat, že něco nevěděla. Prostě měla nějaký důvod tuto informaci nezařadit.
Ale jestli tě stejná paní učitelka učí i češtinu, pak bych určitý nedostatek viděla...
Záleží na reakci oné učitelky. Mám zkušenost ze ZŠ s učitelkou na prvním stupni, když syn po zhlédnutí knihy o obyvatelích Šalomounových ostrovů viděl tamní tmavé domorodé obyvatele s kudrnatými blonďatými vlásky a pak to s radostí při vlastivědě řekl paní učitelce před celou třídou a ta to odbyla tím, že měli odbarvené vlasy. Takže aniž by se dál ptala, jak to syn ví, kde to viděl, tak jej odbyla a tím i před třídou snížila. Takže to byla "blbka" ale již není mezi námi a o mrtvých prý jen dobře, asi tak...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.