Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Má cenu učit se?

Od: mrnorrell odpovědí: 16 změna:

Chodím do třetího ročníku na gympl a už mě prostě štve ta matika/fyzika/chemie. At se tyhle předměty učím sebevíc, stejně z nich mám přinejlepším trojky, obyčejně čtyřky a to se třeba matiku učím celý odpoledne a celý večer. Připadám si prostě úplně "vymaštěnej" a to se ještě všichni kolem tváří, jak mají dobré známky. Proto se ptám: má vůbec cenu se učit, když stejně dostanu blbou známku? :/

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

k2

1x

Tak pokud nechcete dostat petku+celit dalsim nasledkum z toho vyplyvajicich, tak se asi stejne budete muset ucit. Nebo mate lepsi napad?

mrnorrell

No jako nerad to říkám, ale většinou do tý písemky píšu věci, co si pamatuju z hodiny a ne co jsem se učil doma a to mi tu známku zajistí.

k2

Tak pokud mate jistotu, ze to tak bude fungovat, tak to vyzkousejte.
Otazka je co dale. Nevim, jak je to ted se statni maturitou z matiky, zda povina je ci neni a pokud neni, tak jestli a kdy bude...

 


1x

A jak se učíš? Koukáš jen do sešitu/učebnice na postupy, nebo si vezmeš příklad a počítáš si ho?

bulik*

Ano, o počítání příkladů to je. Sám jsem před padesáti lety chodil na gympl a měli jsme za týden psát velkou písemku na stechiometrické výpočty. Věděl jsem kulový a učit se teorii mi přišlo neúčelné. Tak abych nedopadl ze třídy nejhůř, tak jsem si vzal vždycky doma večer řešené příklady z chemie a procházel jsem si ta řešení a u každého kroku přemýšlel, proč to právě tak udělali. Tak jsem prostudoval desítky ŘEŠENÝCH příkladů. No a pak se psala písemka a já použil postup pochopený z řešených příkladů. Bylo ve třídě jen sedm lepších známek jak pětka a to šest čverek a jednou za jedna. Tu výbornou jsem slízl já. A to proto, že ostatní se na studium postupu řešených příkladů vykašlali. Je to pracné, ale osvědčilo se mi to i na technické vysoké. Přeji hodně trpělivé píle. Napište za dva měsíce jak se vám daří !

 


1x

V životě platí: Nemusíš vyhrát, ale musíš bojovat! Stále a pořád!

 

paspulka*

1x

V životě není zadarmo nic..dokonce dostaneš často málo za hodně práce nebo snažení...pokud budeš kašlat na učení,propadneš...co pak? budeš kašlat na snažení dál? Skončíš pod mostem nebo jako feták...občas ,když jdeš kolem nich - podívej se...která holka by o ně opřela kolo?

 

danys*

0x
Zrovna u ty matiky to je spis o pochopení postupů. Zkusil bych nějaké doucovani, kdy by vám to někdo lidsky vysvetlil

 


0x

Ne, učit se skutečně nemá cenu . Ovšem musíte se smířit s tím, že budete v budoucnosti dělat jen podřadné a pomocné práce. Pro společnost to bude ale přínosem, protože takových dělníků začíná být nedostatek .

 

martinaa*

0x

Radím doučování. Přítel to takhle vytáhnul ze čtyřky na dvojku během dvou měsíců.

 

uska*

0x

Proč jste šel na gympl? Už jste mohl tušit, že na VŠ nemáte. Takže radím, sehnat přestup na školu či učňák, nejlépe do druhého ročníku. Prostě někam, kde by vás to bavilo a čím byste se v budoucnu uživil. I když s potížemi odmaturujete, budete nic.

k2

Proc by tazatel nemel na to vystudovat VS? Je spoustu hlavne netechnickych oboru VS, kde znalosti M, F ani CH nikdy potrebovat nebude...

 

danys*
Uska: sehnat přestup na jinou školu? Na VŠ nemáte? Vy mate zřejmě nějaký problém
Gympl je o ničem,klidně ho dostudujte se ctyrkama, VS je úplně o něčem jiném a vyberete si obor,který vas bude bavit

 

radarbrdy*

0x

Každý to má jinak, někoho baví třeba ČJ a nemůže matematiku. Jiného baví zase matematika a nezajímá ho ČJ. Jakmile člověk vyjde ze školy, tak se stejně musí zase učit něco jiného...

 

hk

0x

Má cenu dodělat gympl. Jak moc se u toho musíte učit, musíte vědět sám. Osobně bych se neučil více jak na trojky či čtyřky, Nikoho totiž v zaměstnání nezajímá jak jste byl dobrý student. Pokud uvažujete o VŠ, pak je situace jiná, ale proboha, vyberte si takovou, kde nejsou uvedené předměty.

 

radarbrdy*

0x

To, že studenta nebaví ve škole, matika, fyzika, chemie neznamená, že by v budoucnu se nemohl zabývat nějakým takovým oborem.

Odborníci dnes otevřeně mluví o potřebě reformovat školství. Máme tady systém, kde jeden učitel přednáší pro 30 žáků, ti sedí a poslouchají, potom písemka, známkování. Občas po letech nějaký ten syndrom vyhoření. Známe to ze školy všichni, učitelé jsou ruzní a stačí jedna negativní zkušenost a žákovi se předmět "znechutí".

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]