Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace bezdrátové klavesnice

Od: picmis® odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, koupil jsem si bezdrátový set klavesnice+myš,klávesnice přestala po nějaké době fungovat, prostě byla hluchá,tak sem ji reklamoval do měsíce my dali novou,ale byloto to samé zezačátku klávesnice funguje bez problému a zhruba po 2 měsících zase nefunguje tak sem ji zase dal reklamovat a teď čekám na vyřízení. Počítám že mi dají opět novou a teď můj dotaz pokud se to bude zase opakovat mám nárok na vrácení pěněz nebo mi opět dají novou, nemám s reklamacemi příliš skušeností. Děkuji předem za odpovědi.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

sasdax*

0x

U třetí reklamace, kde důvodem je stále stejná vada, by jste měl mít nárok na vrácení peněz.

 


No sem si to myslel, ale vždy je lepší se zeptat skušenějších, než pak dělat zesebe pitomce až se budu v tom krámu hádat s prodejcem . Tak velice děkuji.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]