Nejste přihlášen/a.
Podstata mého problému je následující: Nejde mi stahování, po chvíli se to (např youtube ) zasekne.
Odinstaloval jsem včera Spybot - Search & Destroy, protože mi na něm nefungovaly aktualizace.
Ale nejde mi ten program Spybot - Search & Destroy stáhnout z žádného "zrcadla" které se mi na prohlížeči nabízí ten potřebný instalační exe program...
Teď to zkouším ze slunečnice a píše mi to dobu stahování něco okolo 2 hodin,také to nejde.
Mám v počítači NOD32 a ten nic nenašel.
Vyčistil jsem teď registry programem Wise Registry Cleaner (dělám to tak cca 1x za 14 dní bez viditelných následků) a porucha spojení se opravdu zrychlila.
Už se mi na youtube ani nic nerozjede.
Doufám, že čištění PC třeba programem CCleaner děláš, ve FF můžeš i samostatně Vymazat důvěrná data nebo použít pro optimalizaci SpeedyFox, také bych zkusila defragmentaci PC pokud jsi ji dlouho nedělal
Na stahování zkus použít nějaký downloader nebo doplněk FF
Ještě se zeptám, s tím stahováním je problém dlouho nebo to fungovalo normálně?
Z těch doporučených odkazů nemohu stáhnout žádné vylepšení stahování z podstaty věci, protože se mi to stahování během několika vteřin kousne.
Ten problém trvá minimálně od včerejška.
Když jsem se pokoušel to řešit přes www.nejdeto.cz , tak to také nešlo se s tím technikem spojit. Nejdřív mi nedali PIN několik hodin (to ještě se mnou komunikovali mailem). Ttak jsem to zkoušel dneska ráno už s tím včerejším PINem a nešlo to , opravdu se ta jejich stránka dobře jmenuje.
Dneska má přijít technik od UPC, ale nevím, zda mi pomůže.
Internet funguje, jenom stahovat (skoro) nic nejde.
Já myslím, že jste překročil limit a proto poskytovatl internetového přípojení Vám to "típl".
Různá doporučení:
Na počítač místo Spybota hoďte SpywareBlaster, když Spybot zlobí. SpywareBlaster 1× za 14 aktualizujte.
Používejte nějaký uklízecí program, například CCleaner nebo Advanced SystemCare.
Jako preventivku proti tzv.hijackům a dalšímu nebezpečnému "bordelu" doporučuji Vám stáhnout prográmek HijackThis (má velikost +/- 1MB) a log z programu mi poslat na email honza.bencik@hotmail.com (log je příliš velký na to, aby byl umistován zde).
Až uvidím log, tak se dozvím o tomto problému a Vašem systému něco více a tím pádem bude vyšší pravděpodobnost úspěšnosti vyřešení problémy (hrozná, složitá věta, že?).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.