Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Outlock

Od: dagmar* odpovědí: 7 změna:

Mám problém, budu ráda když mi poradíte, pouze prosím žádné příliš odborné výrazy a pěkně pomalu jak pro blbce.

Dostávám denně asi 30 mailů běžné pošty, vyžádané. Poslední týden mi tyto stejné maily chodí stále dokola, jejich počet se stále znásobuje, protože přicházejí nové /také vyžádané/, takže chodí neustále ty původní znovu a znovu /třeba 10x za den - vždy přes stovku nailů/.

Je mi jasné, že je někde vir - projela jsem to několikrát Avastem a ad-aware, všechno v pořádku.

Co ještě mohu udělat?

Děkuji

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mil®

0x

Možná to je vir, a myslím, že nemusí být na Vašem počítači, ale taky tomu moc nerozumím, těm virům. Ale stalo semi, že jsem si založil několik adres na různých servrech a dal jsem si filtr přeposílání a nějak jsem to zvoral a různě se mi to mezi těmi adresami přeposílávalo a stalo se mi, že mi chodili stejné emaily pořád dokola. Musel jsem skoro všechny adresy předělat. Byla to dost práce, ale mám pokoj.

Hodně štěstí

dagmar*

Meilovou adresu předělat nemohu - to asi není řešení - mám ji zavedenou a je na tom závislá moje živnost. Ale díky
al bunda*

Zkuste použít antispamový filtr. Jsem přesvědčen, že na obvyklých webech (studna, stahuj, slunečnice) bude k nalezení něco vhodného. Poslední dobou používám program SpamPal a problém s nevyžádanou poštou je výrazně menší. Jistě bude k nalezení i něco lepšího, ale jsem líný hledat.

Hezký den.

al bunda*

Teď koukám, že se Vám vrací vyžádaná pošta. Asi jsem líný i pořádně číst. Omlouvám se, tohle nevyřeším - problém vidím v někde v nastavení Utlouku. Nebo možná máte pomalé připojení a Utlouk nestáhne všechnu poštu najednou (hlásí chybu). Pošta zůstává na původním serveru a je stahována stále znovu. Doporučuji se ručně přihlásit na Váš e-mail (ne přes poštovní klient) a vymazat doručenou poštu ručně přímo tam. Pak se Vám nebude znovu stahovat.

Hezký den

dagmar*

Al bundo díky, tvoje rada - vymazat vše, ale ne přes pošt.klienta byla velice jednoduchá, ale účinná. Vypadá to, že je vše ok.

Také mě to mohlo napadnout - nemusela bych mazat asi tisíc mailů denně - ale jednoduché věci člověka často hned nenapadnou, většinou v tom hledá něco složitého.

Ještě jednou díky.

al bunda*

Bylo mi ctí a potěšením.

Hezký den a hodně zdaru.

mil®

Nemyslel jsem předělat mailovou adresu na jinou, ale nastavit na servru filtry. Adresy ,které jsem jako předělával, jsem měnil filtry na posílání a spam a tak pod. Adresy mám pořád stejné, ale ošetřené těmi filtry. Maztat poštu na servru je taky řešení, ale ty filtry jsou do budoucna lepší anemusíte už nukde nic mazat.

Přeji hodně štěstí v podnikání

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]