Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Poskytovatel internetu

Od: kuba* odpovědí: 1 změna:
Mám peroblém s poskytovatelem internetu .Už dva roky máme v baráku nataženej internet přes kabel.Do nedávna to celkem šlapalo,ale poslední dobou jsou častější výpadky a to hlavní rychlost kolísá tak že je pomalejší než přes klasickou telefonní linku.Přitom ve smlouvě mám 250kbps.Na email nereagujou a když se k nim náhodou dovolám přehazujou si mně tak dlouho,že nakonec se nic nedovím.Je nějakej způsob jak je donutit plnit smlouvu?Myslím tím třeba ČOI nebo jinou instituci,která má k tomu kompetence.
Děkuju za každou radu.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

tux*

0x
Zkusil bych jim poslat to samé jako doporučené dopisy s odborně vypadající formou (s menší pravděpodobností pak dopisy zahazují). At zjednají nápravu v plnění smlouvy, případně vám dají odkaz na kompetentního člověka. Pokud by se nic nedělo, tak bych se zkoušel zkontaktovat s nadřízeným těch lidí, co vám odepisují, příp. kontaktovat vedení firmy a stěžovat si na postup jejich pracovníků. No, možná by to chtělo spíš radu právníka. Pokud se tu žádný nenajde, tak bych se zkusil zeptat na www.spotrebitele.info/poradna/ (Sdružení na Obranu Spotřebitele, kde vám nějaký právník poradí). Hodně štěstí s úspěšným vyřízením

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]