Nejste přihlášen/a.
Používám pro telefonování přes internet VoIP od MIKROTECH, ale hlavně poslední dobou jsem s tímto operátorem dost nespokojený. Mám tam dost často problémý s kreditem který se po zaslání nepřipíše k tel. číslu a je třeba to reklamovat a občas se nejde dovolat na některé tel. čísla. Případá mi to, že se o ten VoIP u Mikrotech už nikdo nestará a funguje jim to jen tak asi ze setrvačnosti. Kdysi před asi +/- 18 léty kdy jsem s MIKROTECH začínal to byl jeden z nejlevnějších českých VoIP operátorů ale nyní už to není to co bylo kdysi. Hledám proto nějakého jiného VoIP operátora ke kterému bych mohl přejít. Jde mi o to aby to byl co nejlevnější VoIP operátor, bez nějakého měsíčního paušálu nebo jen tak do asi 2 Kč, aby tam nebyl nějaký minimální finanční limit který se musí protelefonovat za měsíc nebo limit na minimální počet hovorů, aby pokud možno tam nebyl ninimální limit pro dobíjení kreditu a aby to byl spolehlivý VoIP operátor. Chci to hlavně na odchozí hovory, protože na příchozí mám mobilního operátora aby se ke mne mohl každý dovolat i v době kdy nejsem připojený k internetu. Mám velmi malou potřebu někomu telefonovat a telefonování není moji oblíbenou zábavou. Za měsíc provolám tak asi 1 - 3 krátké hovory a nebo také i žáden hovor a občas i něco do zahraničí (Polsko). Rád bych na tom ušetřil co nejvíce pokud to je možné a proto chci na to VoIP operátora protože ti bývají obvykle o dost levnější než operátoří mobilní. Budu proto rád když mi někdo nějakého VoIP operátora poradíte a doporučíte, nejlépe takového se kterým máte dobré zkušenosti.
Nepřipíše se kredit? A jakým způsobem to proboha platíte? Že vy to platíte složenkou? )
Navíc asi budete buď trol a nebo bl... Protože pokud máte pouze jedna až 3 hovory tak je snad úplně jedno z čeho voláte, jestli zaplatíte do 10 Kč za měsíc tak to musíte mít asi hodně nudný život, pokud to máte potřebu řešit... Každému normálnímu je snad jedno jestli zaplatí 2 Kč nebo 10 Kč za celý měsíc, Anebo se pletu?
Minimální plnění zavedl už vox 802 před těmi 15 lety, protože právě na takové lidi jako jste vy nikdo není vůbec zvědavý že jim bude udržovat účet provozovat servery a platit pronájem čísla, ano to číslo se musí platit českému telekomunikačnímu úřadu a nejde někomu držet číslo když ten někdo vám nevydělá ani těch pár korun za rok
Nebolí, nejspíš dobře víte že je najít levnější operátora než to co jste zmiňoval je asi docela problém aby to nebylo úplně garážová firma!
Mobilní operátory o něčem jiném, ten potřebuje nějaké ROI Tedy návratnost investic na zákazníka tedy potřebuje nějaký pravidelný příjem z jednoho zákazníka a těch zákazníků mít co nejvíce, ve výsledku pak máte tu minutu daleko levněji, ale je ten velký operátor zkrátka potřebuje mít jistý určitý objem peněz .
Pardon, spletl jsem si to takže mikrobech a Odorik jsou dva nejlevnější operátoři. Ale posledních 10 let jsem používal akorát ten Odorik.
Každopádně vážně řešit jestli utratit 2 Kč a nebo 10 Kč za měsíc, stojí vám to za to? U odorika se kredit připisuje myslím každých 10 min. při běžným bankovním převodu
O Odoriku vím. Je to asi nejznámější a nejvíce používaný VoIP v česku a přemýšlel jsem, že přejdu k ním, ale bohužel mým potřebám nevyhovuje. Je to možná dobrý VoIP operátor, ale pro mne nepoužitelný. U Odoriku je bohužel minimální plnění 30 Kč/měsíc a minimální částka pro dobití kreditu je 50 Kč. Těch 30 Kč bych za měsíc s mojí potřebou telefonování a při cenách za hovory jaké mají bych to neprotelefonoval a jen tak obtěžovat někoho telefonováním pouze proto abych těch 30 Kč za měsíc protelefonoval nehodlám a 50 Kč kreditu bych protelefonovat asi tak za 3 - 6 měsíců nebo ještě déle. U Mikrotech mi vyhovuje, že tam není žádný měsíční minimální limit na protelefonování, ktredit je tam možné dobíjet jakoukoliv částkou tj. třeba i 1 Kč a platí se tam pouze 1,21 Kč měsíčně za pronájem tel. čísla. Bohužel ne vždy se u Mikrotech bez reklamace připíše kredit nebo se připíše až po několika dnech a také se stává, že na některé tel. čísla se občas nejde dovolat a to se mi příliš nelíbí, že to není spolehlivé.
libor007: Pokud je pravda to co mi napsal v odpovědi na moje dotazy Ohledně VoIP od Odoriku J. Soukup tak minimální plnění je 30 Kč/měsíc. Proč bych nemohl dobíjet kredit po pár korunách když to operátor umožní a při cenách za telefonování jake u VoIP jsou a mojí potřebě telefonovat ani nepotřebují mít nějaký velký předplacený kredit? Chápu ale, že kdo má potřebu hodně telefonovat a je mu jedno kolik kreditu si dopředu předplati tak něco takového fištrón neřeší. V tom, že něco takového je možné je Mikrotech dobrý, ale funkčnost jejích VoIP je bohužel často nevyhovující.
Tak ještě jednou! Mám k naprosté spokojenosti ODORIK. U VoIP volání nejsou v platbě stanoveny žádné limity a žádná omezení. Skutečně protelefované, u Odoriku velmi malé částky lze platit několika způsoby. Já mám nastaveno Inkaso, sami si z mého účtu po dosažení mnou nastaveného minimálního limitu stáhnou mnou nastavenou částku. Tudíž si placení jž několik let nemusím všímat a starat se o to. O stažení peněz a o konkrétním stavu účtu přijde poté imail. .. a je to ..
Ty výše zmiňované limity jsou u mobilní služby, kterou Odorik také poskytuje, tu ale nevyužívám.
Vemi dobrou službou, kterou poměrně často využívám je možnost volat z jiného i cizího telefonu /mobil, pevná l./ za velmi nízké ceny Odoriku přeúčtované na můj Odorik. účet . Je možnost volat z přednastavených i libovolných čísel. Odorik po prozvonění určeného čísla hovor spojí s požadovaným číslem.
S omluvou ještě doplnění. Pro jistotu jsem se podíval do "Všeobecných podmínek" a tam jsem zjistil, že je tam novinka /v minulosti, když jem u Odoriku začínal to tam snad nebylo/, že u kreditu se musí dobít a protelefonovat minimálně 100,- Kč za dva roky, jinak je účet považován za nepoužívaný. O tom je v předstihu klient vyrozumněn emailem,.
vitovec: Chceš snat tvrdit, že P. Soukup jednatel firmy provozující VoIP Odorik mne informoval špatně když mi na dotaz ohledně těch limitů u VoIP odepsal, že minimální plnění je 30 Kč/měsíc a minimální částka pro dobití kreditu je 50 Kč? Máš to ověřené v praxi, že to tak skutečně jak tvrdíš bez limitu je a nebo si to jen myslíš, protože každý měsíc možná provoláš na VoIPu minimálně těch 30 Kč a ani tak možná netušíš, že tam nějaký limit je?
P. "pna" Znovu se omlouvám za nepřesnou informaci, vycházel jsem ze stavu svého účtu otevřeného daleko před. r. 2022, tudíž skutečně žádné limity nemám. Ty byly zavedeny jak je zřejmé z připojené citace z ceníku až později a u mého účtu nejsou uplatňovány.
Ze souč. platného ceníku: "Minimální plnění za každé telefonní číslo 30 Kč/číslo/měsíc. Minimální útrata se účtuje jen u čísel aktivovaných po 2.3.2022, poprvé za duben 2022. Minimální plnění může být v rámci individuální nabídky, nebo v rámci akce na daném čísle trvale sníženo nebo odpuštěno a to i dodatečně na žádost zákazníka."
Tato situace ale nebrání tomu, že VoIP službu Odorik preferuji, jsem s ní spokojen a vřele doporučuji.
Ještě dodatek. Oni i ostatní operátoři při zavádění těchto, služeb tyto limity neměli a postupně je zaváděli. Např. IPVOX , který jsem také využíval minimum dobíjení neměl, zavedl jej, a to dost vysokou částku až později. Tak jsem u nich skončil.
vitovec: Děkují za upřesnění informaci a omlouvat se nemusíš. Pro mne je omezující to minimální plnění 30 Kč/měsíc a bohužel mi to znemožňuje využití VoIP od Odoriku. Ten jejích VoIP je asi pouze pro lidi co hodně telefonují a o ty co si potřebují jen občas někde zatelefonovat asi nemají zájem. Jinak ten jejích ceník je trochu nepřehledný, protože tam mají promíchané ceny pro VoIP s cenami mobilními. Jiného VoIP operátora s dobrými cenami a bez nějakých omezení které bych těžko splnil asi bohužel nenajdu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.