Nejste přihlášen/a.
Mám problém, který se mi dosud nikdy nevyskytl, i když pracuji s datovými schránkami již od jejich zavedení.
Mám přístup do datovky klienta, kterému uplynula 90 denní lhůta a bylo mu zneplatněno heslo. Podle návodu jsem nastavila heslo nové, ale při přihlašování vždycky naskočí to původně a objeví se chybové hlášení. Volala jsem i na infolinku pro datové schránky a tam mi paní poradila, že si mám tu stránku www.datoveschranky.cz otevřít na nové kartě. Zkoušela jsem to, ale ani tam nejsem úspěšná. Klient si vyzvedl nové přístupové údaje a ani tam se přihlášení nepodařilo, stále vyskakuje chybové hlášení. Je možná docela jednoduché řešení, prostě něco dělám špatně, ale nevím, co. Jsem účetní, nejsem ajták, potřebuji nějakou smysluplnou radu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.