Nejste přihlášen/a.
Ahojte.
Spolupracuji ve startup firmě a chtěl bych, aby o nás napsala různá média, novináři apod., protože na trhu poměrně rychle rosteme a chceme, aby o nás vědělo více lidí.
Máte doboru radu, jak zaujmout, aby měli zájem o nás napsat? Zda-li je lepší kontaktovat telefonicky, nebo emailem, atd...
Budu rád za všechny rady a tipy!
Díky moc, Adam
- presne jak pise mettaxa, zacinkej € nebo zasusti korunama a dnesni LUZA ti vykouzli reklamu, teda clanek. A pokud namitnes ze vsichni prece bla bla bla, tak ano vsichni ne, ale ty zas nikdo necte.
Kdysi jsem pracovala v redakci městského zpravodaje. Tedy novinářská nula, ale jakési zkušenosti s inzercí a oslovováním redakcí mám.
Inzerce: Jistě víte, jaká je cílová skupina vašich výrobků nebo služeb. Podle toho si vyberte vhodný sdělovací prostředek. Zpočátku to asi nebude televize a internet, ale spíš tištěná periodika. A jistě není třeba dodávat, že inzeráty v nich se liší podle zaměření periodika. Jiné typy jsou v časopisech pro zahrádkáře, jiné v časopisech pro motoristy atd. Velké firmy si kdysi zjištovaly náklad, cenu periodika, četnost vydání atd. Podle toho teprve inzerovaly nebo neinzerovaly.
Tiskové konference: Pozvánky na TK jsou opět rozesílány podle typu zaměření sdělovacího prostředku. Ale už je zván i rozhlas, přinejmenším regionální, televize (opět alespoň regionální). Někdy to není TK v pravém slova smyslu, ale setkání pracovníků firmy a novinářů třeba v nově dokončené stavbě. Riziko - novináři přijedou, snědí dobré pohoštění, ale nevypadne z nich pak ani písmenko.
Velké reprezentativní akce: Na to asi zatím nemáte, ale i tak se některé firmy zástupcům sdělovacích prostředků představují.
k2 - Domnívám se, že začínající firma nebude mít dostatek financí na inzerci třeba v iDNES. Ale je fakt, že je obrovské množstí jiných stránek, kde bude inzerce levnější a možná díky odbornému zaměření i účinnější. Ale protože já na hodně odborné stránky nechodím, tak je neznám. A proto jsem na tuto možnost zapomněla. Jinak je to z Vaší strany dobrá připomínka!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.