Nejste přihlášen/a.
Dobry den,
urcite nejsem sam, kdo ma internet od O2 a komu zmenil stary internetovy tarif Aktiv HD (internet po telefonni lince, bez TV) na HD Stribrny. Predpokladal bych, ze jelikoz jsem si nic explicitne neobjednal, ze budu mit stejne sluzby za stejnou cenu, jen se to bude jmenovat jinak. Bohuzel tomu tak neni. Puvodni cena byla 549 Kc, nova je o stovku drazsi. Asi po tretim kontaktovani O2 ve snaze reklamovat vyuctovani mi nakonec tuto castku odecetli v dalsi fakture. Nyni se vsak situace opakuje, takze uctuji opet tu zvysenou cenu. Prijde mi, ze O2 ma v tom neuveritelny bordel.
Zajimalo by me, jestli je tu nekdo, kdo ma stejnou zkusenost a jak postupoval?
Dekuji.
Všem se v průběhu léta měnil produkt a zdražovalo, dostali jste o tom informaci na faktuře.
Stačí říct: nesouhlasím se zdražením, dostanete cenu 299,- i s televizí kterou nechceš a nejde vypnou Papírově 25/5 Mbit a fyzicky 55/10Mbit. Jede to 55/10 Mbit na speedtest.net/...
stačí říci: chci to zrušit, at mě zavolá ruší při oddělení, těm řekni, cena přes 3 stovky si nemůžu dovolit chci to zrušit, staci mi 20 Mbit do 300 Kč
voják se stará, voják má. Nemůžete se divit, když jen stojíte jak ovečky na porážku, že vám nastaví to, co oni chtějí. Tedy klidně 549,- nebo vic
bohuzel mate pravdu a presne tak to je, jen je dulezite vydrzet a byt neoblomny a rozhodnuty to zrusit.
Informace o fakture? Cekal bych info, ze se cena meni. Kdyz vidim jen jinou castku na fakture, tak to mam brat automaticky, ze se zdrazuje?
Nene, projdi si faktury pred zdrazenim - tam to je, jenze on je nikdo necte. Kdyz budes reklamovat nemas narok.
jedina moznost je to zrusit, v tu chvili ti teprve snizi cenu Nevim zda se lze dostat i pod 299,-
SLEVA NENI ZADARMO
Bohuzel je to hra nervu, napriklad u mobilnich operatoru je to ted kompletne v <!> , ty se domluvis s konkurenci , cely proces je temer hotovy, mas uz novou SIM a rano budes u konkurence a tvuj stavajici operator ti vecer zavola a da ti nabidku o ktere se ti nezdalo a ty zustanes tam kde jsi. Je to nabliti , ale jsme v CESKU tak co cekas.
Můj otec má O2 - tuším modrý ... - a zřejmě došlo k nějakému globálnímu navýšení všech služeb o 100,-Kč - netuším, ale prostě to tak nyní je. Neměl jste původní smlouvu časově omezenu?
no tatík se taky nejprve "napálil" - nějak zapomněl, že akce je jen na první 3 měsíce ... takže neprovedená inkasa a vymáhání..., za jeden rok jsem řešil 2x šílenou komunikaci - až třetí operátor přes watsup dokázal vyřešit. Na jak dlouho netuším. Já bych to řešil změnou poskytovatele služeb.
Jsem na tom podobně. Měl jsem HD bronzový za 399. S fakturou za duben přišlo upozornění na změnu od července na HD stříbrný s O2 TV za 495,80. Se změnou jsem nesouhlasil a podle pokynů jsem službu přes zákaznickou linku zrušil a zároveň vyjednal snížení ceny HD stříbrný za 449. Zkontrolujte, jestli vám změnili tarif nebo jen uznali reklamaci jednoho vyúčtování. V tom by mohl být rozdíl.
Opravuji. Za 399 mám HD btonzový s O2 TV.
Tarif je zmeneny, to je v pohode. Dokonce spatne fakturovanou castku v nasledujici fakture opravili (snizili o ten preplatek). Ale ted po dvou mesicich uplne stejna pisnicka - zase ta spatna castka.
Tak to je jiná situace. Jestli tomu rozumím správně, tak je rozpor mezi tím, co jste sjednal po telefonu s tím, co je fakturováno. Zkusil bych poslat datovkou písemnou reklamaci, at mají čas na přehrání záznamu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.