Nejste přihlášen/a.
Jak píše re4zon, zákonnou záruku na výrobek dává prodejce, také má povinnost řešit reklamace, takže výrobek odevzdat prodejci. Pokud to prodejce umožňuje, může zákazník výrobek donést či poslat do servisu osobně, ale není to jeho povinnost. Pokud bydlím ve velkém městě, kde je servis té značky řešící záruční opravy, pak asi je lepší to tam donést osobně.
pošlete to rovnou do autorizovaného HP prodejce uděla to sáme nemůže dělat a nic jineho dělat nemůže udělat nic jiného
vspdata.cz/... je všechny údaje co potřebujte vyplninit najdte v aplikaci HP Asistemnt .
ještě si oskanujte a nahrejte fakturu a koupi přímo do folmulaře notebook vyzvedné kuryr (zabalte nejlepe do originalní krabice ) tipují na vadný disk
Technik měl s ntb problémy a reklamaci vám neuznali? Koukám bravo Alza
Asi vám nezbyde nic jiného než se obrátit na ČOI s dotazem jak postupovat.
Tak 4 GB Ram v roce 2021 opravdu není nic extra. Takto velkou tam sem měl na ntb HP ProBook kupovaném někdy kolem roku 2005 nebo 2007.
V tom případě bych nějaké zasekávání neviděl jako vadu, ale vlastnost. Snaha o aktualizace win to mohla jen dorazit. Proběhli vůbec aktualizace korektně?
Pokud to budeš posílat do servisu, rovnou se domluv na rozšíření ram alespoň na 8GB.
A toho troubu co ti tohle doporučil, při nejbližší příležitosti nakopej do rozkroku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.