Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Strhávání kreditu na mém mobilu

Od: janahomolkova odpovědí: 8 změna:

Prosím o pomoc. Na mém mobilu mám internet vypnutý. Používáme notebook. Tak proč mně denně strháváte 29 korun za 24 hodin a posíláte esemesky, že jste mně z kreditu strhly tuto částku. Mestačím kredit takto dobíjet. My internet platíme kvůli počítači na inkasu. Tak proč mně kredit ubívá, když internet na mobilu nepoužívám.

maverick uzavřel tuto otázku
Vážená paní,
kontaktujte laskavě o2 a nespamujte agresivně fórum. Tady Vám nikdo nic nestrhává a nebude nic blokovat.
Budu předpokládat, že jste se spletla, rad jste dostala i tak dost.
Kontakty a prodejny:
o2.cz/...

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

seraphico*

6x
Hádám, že jste u O2, proto přeposílám odpověď jejich zákaznické linky a návod, jak předejít dalšímu strhávání:
" Každá SIM umožňuje uskutečňovat hovory, zasílat SMS či se připojit k internetu. V případě připojení se k internetu bez datového balíčku, se účtuje denní poplatek 29 Kč a je možné čerpat 100 MB. Cena za spojení je stanovená za každých započatých 24 hodin bez ohledu na nastavení mobilního telefonu či množství stažených dat."
" Aby k nechtěnému připojení nedocházelo, je možné aktivovat doplňkovou službu Blokování proti nechtěnému připojení, která je zdarma a spočívá v tom, že v případě, kdy se budete chtít Vy nebo zařízení k internetu připojit, tak na tuto skutečnost upozorníme SMS zprávou. Následně máte možnost se rozhodnout, zda data využijete či nikoliv. SMS je tedy zasílána pouze v případě, kdy dochází ke snaze o připojení se k internetu. Doplňkovou službu je možné aktivovat například v samoobsluze Moje O2 nebo i odesláním SMS ve tvaru BAP na číslo 999111."
" Pokud upozorňující SMS nechcete dostávat, je možné data blokovat úplně. Pro nastavení blokace nám zašlete, prosím, dané telefonní číslo a PUK kód nebo výrobní číslo SIM. Údaje je možné doplnit zde nebo je nám zašlete na e-mail info@o2guru.cz, kde požadavek s Vámi dořešíme."
Zdroj:
vasestiznosti.cz/...

 

petrwoods

4x
My vám paní Homolková ale opravdu nic nestrháváme, to musí být nějaký omyl. A počítač na inkasu? To nám musíte vysvětlit.

 


1x

Měla jsem u O2 ten samej problém. I když jsem měla v mobilu vše vypnuto. Zašla jsem na pobočku a tam mi to nějak zablokovali oni.

janahomolkova

Tak mně ty data na mém mobilu-zablokujte. Já mobil používám jen na přijímání esemesek od přátel a volání od známých a lekaři. To snad smím.

janahomolkova

Mé tel. Číslo na mobilu-zní-604314432. Pokud možno mně zavolejte. Já jinak nestačím kredit dobíjet. Nyní mám od vás esemesku že jste mně nechaly na kreditu 30 korun. A po dalším dobití kreditu , že mně 55 korun strhnete. Což se mně nelíbí. Za co. Já na internet mám počítač velký, neboli notebook. A dcera tablet. A jí kredit neubívá.

Tady nic nebude nikdo blokovat,proboha,nebo je to fake

 


1x

Nechapem, co chcete od ludi na poradni? Zablokovat nieco alebo zmenit sluzby moze len vas mobilny operator, bud cez zakaznicku linku, cez web zakaznickej zony alebo osobne na predajnom mieste.

V com je problem ste sa tu dozvedeli, akciu musite spravit vy osobne.

 


0x

Známá měla stejný problém. Na mobilu měla službu internetu vypnutou, ale stále jí operátor strhával 29,- Kč. Navštívila pobočku a konečně jí to vypli.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]