Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Mám internet od O2 po kabelu. Od doby co nám poblíž předělali ústřednu na digitální nám třeba třikrát denně vypadne net tak na tři až pět minut. Vždy když to nahlásím tak se jen dozvím , že je vše v pořádku a že je chyba na mé straně konkrétně v routeru. Já už puvodní (ASUS DSL-n16) vyměnil za nový (TP Link Archer VR 300) a výpadky pokračují.Prý můj router neumí pracovat s jejich sítí v tom ohledu že se kvůli zrychlení některé pakety posílají dvakrát a on to neumí zpracovat. Trochu mi přijde že chtějí abych si koupil předražený router přimo od O2.
Je to možné? Někdo nějaký nápad či radu?
Ano to je obvyklá praxe. Oni (CETIN, ne Operátor 2) to "vylepší" a protože jsou to moulové a buď to neumějí nastavit, nebo používají nějaké špatně nastavitelné šunty (ač by se určitě oháněli kdejakým hloupým papírem), to, co dosud fungovalo dobře, najednou funguje špatně. Z jejich strany. Ale oni to neuznají. Poslat je do pr... i s těmi jejich krámy bohužel nejde. Budeš si muset pořídit něco, co ty jejich "moderní" srágory a konfigurační nedodělky skousne. Nemusí to být přímo od nich, ale bylo by dobré buď si to zkusit, máš-li možnost, nebo pořídit něco stejného, jako dávají oni.
U nás to bylo úplně stejné.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.