Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nefunguje synchronizace složky IMAP v MS Outlook 2016

Od: jiri18 odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat na otázku týkající se nefunkční synchronizace složky v MS Outlook 2016. Tohoto e-mailového klienta používám na několika počítačích a na každém z těchto PC v něm mám připojeny 3 e-mailové účty, přičemž jeden z těchto účtů je účet běžící na Office 365. Právě v tomto účtu mám vytvořenou vlastní složku, kterou synchronizuji přes IMAP. V jednom z těchto PC se však děje to, že přesunu-li do této složky nějaký e-mail, tato změna se neodešle na server, tento e-mail je ve složce pouze na daném PC. Na všech ostatních PC to funguje bez problémů - něco do této složky přesunu, změna se nahraje na server a vidím ji i u ostatních PC. Na tom jednom problematickém PC funguje pro tuto složku tedy pouze stahování ze serveru, ale nikoli odesílání.

Chtěl bych se tedy zeptat, zda někoho nenapadá, čím by to mohlo být způsobeno?

Díky

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Je na tom problematickém počítači správně nastavený SMTP server? Tedy odchozí pošta?
jiri18

Ano, to určitě je. Odeslaná pošta se mi synchronizuje normálně, veškeré další složky v pořádku, pouze ta jedna ne...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]