Nejste přihlášen/a.
Mám doma starší, ale velmi kvalitní skener.HP Scanjet G 4010. Bohužel po ukončení podpory Adobe Flash Player se mnou odmítá komunikovat jeho "Centrum řešení", a tím pádem nelze skenovat. Lze tuto situaci nějak vyřešit?
Obratte se na podporu HP v Česku. (Kolikrát zde musím opakovat, kde se nejdříve tázat u značkových výrobků.) Jinka řešení z netu: h30434.www3.hp.com/... nebo h30434.www3.hp.com/...
To je docela běžné od výrobců Hardware. HP mi sdělil to samé. Nutí kupovat pořád nové přístroje. Zmetci.
Existuje řešení:
Vuescan profi.
Stáhněte si na: VueScan Scanner S/..., po spuštění pak musíte pohledat verzi profi, která nemá vodotisk.
Já používám pro skenování NAPS2. Skenovat se dá třeba taky z Ovládacích panelů - Zařízení a tiskárny, jak radí třeba taky HP ( support.hp.com/...).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.