Nejste přihlášen/a.
To že vypadává nemusí být kartou. To podstatné nám řekni, typ příchodu internetu, kabel, WiFi? A jak je připojen PC.
Omlouvám se, je to kabel, který ale po připojení třeba do notebooku funguje bez problémů, WiFi stolní PC nemá, zkoušel jsem koupit i externí WiFi adaptér a problém to nevyřešilo. PC už i byl v servisu kde zrevidovali ovladače sítovky, pomohlo to zhruba na týden, pak zřejmě došlo k další aktualizaci windows a už to zase padá.
Víte, proč se mi válí po domě kabely? protože děti musí být připojeny na on-line výuku přes web nebo teamsy s kamerou a mikrofonem - a wifi přes dvoje zavřené dveře prostě neprochází stabilní bez ohledu na kvalitu routeru. Koupil jsem za 150,-kč kabel a jsou každý zapojen přes kabel ve svém pokoji - nic nepadá.
pokud bylo na reklamaci, kterou uznali, dal bych hned druhou a případně třetí... a koupil jinou desku
netušíme, co svýma rukama dělá a jakou prkotinu udělal - ale jestli to reklamoval a oni to uznali, pak může být problém na kartě...
dobře PC je kabelem, a z venku to je jak? Kabelem nebo vzduchem?
se divíš že to nepomohlo kdyý to vpodstatě nemá anténu?
Pokud nepomohla externí sítová karta, bude vada jinde, než v samotném PC. Když nevíme, jaká je hlavně vzdálenost routeru od PC, pevné překážky v cestě, případně další podstatné parametry připojení, je těžké radit.
Moje reakce se spíš týká wifi připojení, ve vašem případě bych jajko první zkusil vyměnit kabel.
Otázka je celkem zmatečně položená. To že vypadává internet nemusí nutně znamenat, že je problém na sítové kartě, což se vylučuje i tím, že Vám internet špatně funguje i přes externí sítovou kartu (RJ45 přes USB).
Být Vámi, tak si zkontroluji, jestli dostupnost internetu je špatná i na zbytku zařízení (telefony, tablety, jiná zařízení jako např. Chromecast, apod.) aby se dal vyloučit třeba vadný RJ45 kabel. Je dost možné, že problém je na straně ISP, či jeho DNS serverech. Toto se dá vyloučit například použitím DNS serverů Google. Zadejte jejich IP (8.8.8.8 a 8.8.4.4) ideálně do administrativy routeru (viz ukázka z administrativy MikroTik routeru), případně přímo v nastavení sítě Vašeho PC nebo jiného zařízení. U Windows se dá toto změnit pod vlastnostmi sítového připojení na dané sítové kartě (viz obrázek z Windows), ale moc toto nedoporučuji, čistší řešení je přes router.
Nevíme taky, jakou technologií jste připojen k internetu, některé technologie jako Wi-Fi (WISP) od providera nebo ADSL jsou náchylnější na horší ping, mikrovýpadky. Nicméně kdyby to bylo až moc časté, tak pak bych již kontaktoval ISP
V první řadě musíte určit, zda je chyba v PC, nebo jinde. Jako první krok vyměňte kabel, kterým do PC přivádíte internet. Pokud se chování internetu nezmění, připojte jiný PC (třeba notebook) a sledujte, jestli se internet bude chovat stejně. Pokud ano, tak je chyba s velkou pravděpodobností mimo PC (např. router, kabely, přetížený uzel ISP, apod).
Taková lokalizace problému vám určí další postup.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.