Nejste přihlášen/a.
Reklamovat po takové době nelze, pouze dát do opravy. Pokud se stejná závada objeví třikrát a je uznaná, pak máte nárok na vrácení peněz. Nesmíte ale porušit podmínky záruky ("nevrtat" se v tom).
Reklamovat v záruce samozřejmě lze a zákonnou záruku prodejce nesmí ničím podmiňovat, tj. zamítnout může jen vady způsobené "vrtáním se v tom" ale nemůže jen tak zamítnout z důvodu "někdo se v tom vrtal"
Před 10-11lety lety pořídil syn NB kvůli škole. Doma používal výhradně stolní PC a jeho malý NB jsem večer a o víkendech používala já, takže byl docela vytížený. Do konce 24měs.záruky chyběly 3týdny, když odešla obrazovka. Nevím všechny detaily, protože vše vyřizoval syn, ale nejprve se domluvil s prodejcem a pak odeslal NB. NB za nějaký čas přišel zpátky opravený. Máme ho na chalupě a běží dodnes.
Čili na rozbitém mezerníku nezáleží úspěšnost reklamace. Pokud ti reklamaci zamítnou, uvedou důvod zamítnutí anebo reklamaci uznají a NB opraví (až na ten mezerník, asi).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.