Nejste přihlášen/a.
Doporučuji zaměřit se na CPA - to je smysluplná metrika, kdy vás zajímá kolik stojí úspěšnost (prodej, objednávka, cokoli). Že někdo klikne na web není úspěch, pokud třeba neprojde alespoň 5 stran apd. Klik pro vás nemusí nic znamenat (úspěch).
Každopádně CPC mi funguje dobře. Mám staveno max 2kč a reálně to je 1,75kč. To nastavení je na dvou úrovních, na každém klíčovém slovu (to má přednost!) a na kampani. CPC moc nepoužívám, musí se používat pro malé rozpočty, protože CPA by neměla dost dat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.