Nejste přihlášen/a.
Proč by to proboha nešlo?
Od toho je internetové bankovnictví, abyste nemusela lozit na pobočku. Snaha všech bankovních domů je, aby si klient obsloužil svůj účet doma a neotravoval přepážkové pracovníky, protože cena lidské síly je vysoká.
Změna až na 5 dní, pak se vrátí k původnímu limitu - csas.cz/...
* služba není dostupná na pobočcce.
-------------------------------------------
anebo - csas.cz/...
OK. Píšete, že přítelovi tato služba je umožněna. Potom má zřejmě dobrou platební historii.
U Vás zřejmě tu platební historii neznají, tak jsou opatrní. Všechno byste se ale měla dočíst v podmínkách k účtu, které jsou určitě k dispozici na webu, nebo jste dostala brožurku při zřízení účtu /jestli se ještě dávají, v rámci úspor a zeleného života možná i tady šetří/.
Pro George ale hodně lidí nemá moc kladné reference.
Jinak za mě - spořitelnu bych si také nevybrala.
stir®
v 02.08.20 - 11:29
Chodit do banky nastavovat limity je vážně směšné. Každá jiná banka tohle má v aplikaci. Ale na tuto aplikaci od čs každý nadává. Do žádné banky jsem nešel, ani když jsem si účet vyřizoval, je ale pravda že spořitelna to není.
stir®
02.08.20 11:51
Přečti si recenze přímo v Google play, kde je aplikace ke stažení. Mám čtyři banky a v žádné jsem nikdy osobně nebyl.
stir®
02.08.20 23:08
Do spořitelny si chodím 2 až 3x ročně pro dividendu a to mi úplně stačí...
stir®
včera 21:54
Dnes jsem byl opět ve spořitelně pro dividendy...
Jak to tedy děláte,že do žádné banky NECHODÍTE a přitom jste se přiznal k návštěvě už minimálně ve dvou - spořka a fio.Si tak nějak trochu moc protiřečíte .Srandista že?
Spořku mám a nastavuji si to doma v PC.Jenže si nepamatuji kde a jak ale jde to.Mám u nich účet už nějakých dvacet let,tak možná proto to mám aktivovaný hned od začátku a nemusel jsem nikam chodit.Pokud něco opravdu potřebuji,tak to řeším přes telefon nebo chat.Přeji at to zvládnete.
Takže spořka je pátá? Píšete,že jste nikdy v žádné bance nebyl .Byl jste ve spořce a ve Fio.A minimálně Fio je ,,vaše,, banka.Teď už to nespravíte.Není to ,,slovíčkaření,,.Je to jen to co jste sám napsal.Tak nepište,že jste v žádné bance nikdy nebyl když to není pravda.Jestli jste tam byl kvůli Karlovi nebo dividendám je irelevantní.
Změnit banku... protože pokud si tuhle samozřejmou věc musí člověk zřizovat dodatečně a ještě kvůlit omu navštívit banku...
Děkuji, nechci.
Proč myslíš. Jsem si jist, že to jenom neuměj. Taky jsem to jedné zařizoval. A šlo to. Na jejich infolince někdy v sobotu ve dvě ráno. To kladně kvituji. Jen mne zarazilo, že limity musí být na celé tisícikoruny. A pokud změnit banku, tak jenom proto, že Spořitelnu ani náhodou.
Protože jsou banky, kde si to můžu udělat sám kdykoliv potřebuji. Není potřeba nikam chodit, není potřeba nikam volat. Samozřejmě tyhle možnosti tam jsou také, ale důležité je, že si to můžu udělat sám v bankovnictví. A možnost upravit si limity tam má člověk od okamžiku, kdy si zřídí účet, není potřeba to povolovat dodatečně.
A jinak souhlasím... Spořku nikdy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.