Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

C# - unity tilemap random terrain generator

Od: alobercz odpovědí: 1 změna:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jak mám zprovoznit random generaci světa v unity C# dělám 2D topdown hru a potřebuji aby když se hráč “spawne” tak aby se předtím svět vygeneroval mám tiles a chci aby ty tiles byly u sebe a na sobě generovaly třeba náhodně itemy, stromy a hlavně ty tiles v pozadí. Nejlépe, aby to vytvořilo ostrůvky se samostatným colliderem jeden ostrov = jeden collider. Děkuji

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

joudic*

0x
terrain composer, gaia apod... jinak tady jste trochu spatne, stejne jako na sjezdu sportovnich aut moc neuspejete s tematem jak pect strudl, tak i tady zadnou gamedeveloperskou zakladnu zrovna nenajdete.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]