Nejste přihlášen/a.
odeslání se mu nepodaří jen v dílčích případech, jinak to zřejmě funguje takže SMTP problém nebude.
No když tam bude, tak problém není thunderbird ale ta hypotetická možnost, že je tvoje email adresa na nějakém seznamu spamerů. To už pak pomůže jen změna tvé adresy a příště méně spamovat .)
osobně si myslím že problém není tvuj thunderbird ale to co používá dotyčný příjemce - zvlášt když je to pořád ten samý příjemce.
Protože pokud Thunderbird hlásí, že email odeslal, tak si můžeš být naprosto jistý že jej skutečně odeslal. Kdyby se to z jakéhokoliv důvodu nepovedlo upozornil by tě na to.
vlez přímo přez web do e-mail schránky a překontroluj nastavení přímo na serveru. Tam se koukni jestli jsou zprývy v odeslaných..
Ano seznam.cz Tam to ale v odeslaných nebude. Já si to v klientovi po odeslání přesouvám do vytvořené složky.
...neni,ale když odešlu z klienta jakoukoliv poštu tak na email přimo v seznam.cz žadne odeslané nejsou a nikdy nebyly.
a co takhle napsat administrátorům seznamu, ti by ti mohli poradit případně i nastavit e-mail. já si myslím že ti na to nikdo odpověď nedáme.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.