Nejste přihlášen/a.
Vždyt ti to na třetím obrázku jasně píše, že je to problém sítového adaptéru (v PC), a to buď přímo vada HW (vadný adaptér) nebo vada/havárie ovladače adaptéru. Předvším zkus opravit/aktualizovat ovladač adaptéru, pokud to nepůjde, nech to plavat a pořiď si za 200 až 300,-Kč USB adaptér a budeš mít pokoj.
Tak si vypni testovací režim a internet zřejmě v počítači půjde, pokud nevíš jak, tak jsem to našel za tebe:
1. Přejděte do nabídky Start -\u003e Všechny aplikace -\u003e Utilities-Windows -\u003e Příkazový řádek(kliknutím na něj pravým tlačítkem - spustit jako správce )
2. Černá konzola se spustí, zadejte příkaz bcdedit.exe -set TESTSIGNING OFF
3. Stiskněte "Enter" a restartujte počítač.
Stává se však, že jeden příkaz nestačí a nápis zůstane i po restartu. Pak musíte udělat následující:
1. Opakujte první položku z předchozího seznamu
2. Zadejte příkaz bcdedit.exe --set loadoptions ENABLE_INTEGRITY_CHECKS
3. Klikněte na "Enter"
4. Zadejte příkaz bcdedit.exe -set TESTSIGNING OFF
5. Klikněte na "Enter"
6. Restartujte.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.