Nejste přihlášen/a.
Asi by bylo dobré, kdybyste sem dal text negativu a i Vaši reakci. Jako potencionální kupující bychom Vám zde napsali, zda by nás takový negativ odradil od nákupu u Vás?
Který je to server? Není možné si udělat nový účet a pod ním prodávat do doby, než negativ smažou?
U komunikace s jakoukoliv podporou je vždy důležitá argumentace, jasně a srozumitelně, s důkazy, aby to pochopil i člověk s IQ houpacího koně, jinak se tím nikdo nezabývá a odbydou Vás.
Určitě můžeš k hodnocení napsat komentář. Sepiš to obdobně jako sem, případně tam vlož i anonymizovanou fotku s důkazem jak je nepřevzato, protože na balíku to určitě bude vidět (pokud to lze tedy vložit k hodnocení). Dále bych fotku poslal na podporu at se vypořádají s nečestným uživatelem a jak chtějí řešit negativní hodnocení...
nevypadáš tak pokud si do veřejné části toho webu napsal svou reakci na jeho negativní komentář. Tu tvoji reakci si bude moci prohlédnout každý a pochopitelně z ní usoudí, že ten negativní koment by přidělen neoprávněně a budou si myslet své o jeho autorovi. Stačí abys veřejně do reakce na jeho komentář napsal to co si napsal sem aby si to mohl přečíst každý kdo jeho komentář bude číst.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.