Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Seká se aplikace o2 tv

Od: miroslav87* odpovědí: 6 změna:
Dobrý den seká se mi obraz v o2 tv zpětné zhledunti operátor mi řekl že chyba v modem tp link td w9960 funguje dobře ale nevím mobil je v pořadku modem je v pořadku ale ten je aplikaci ale nevím jak jim to mám dokazat že nevymišlim odinstalovat a ninstalovat ale neomohl ani restart ani vřejný wifi funguje na mobilní data funguje nastavení router mám 2/1 vyvojař je o2 czech republic a.s. domací wifi funguje nejde v telefon samsung galaxy j5 2017 přehrat zpětné zhleduti prosím o poimoc Děkuji za odpověd Vojtíšek
doplněno 10.05.19 18:07: Dobrý den seká se mi obraz v o2 tv zpětné zhlédnutí operátor mi řekl že chyba v modem tp link td w9960 funguje dobře ale nevím mobil je v pořadku modem je v pořadku ale ten je aplikaci ale nevím jak jim to mám dokazat že nevymišlim odinstalovat a ninstalovat ale neomohl ani restart ani vřejný wifi funguje na mobilní data funguje nastavení router mám 2/1 vyvojař je o2 czech republic a.s. domací wifi funguje nejde v telefon samsung galaxy j5 2017 přehrat zpětné zhlédnutí prosím o poimoc Děkuji za odpověd Vojtíšek

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®

1x

Dobrý den, zkuste svůj (zřejmě "mobilní") dotaz přeložit do češtiny - volte jednoduché věty ukončené tečkou či otazníkem, formulujte jasně a položte jasný dotaz (ukončený otazníkem). Text si před vložením po sobě přečtěte i opravte a budete mít větší šanci, že Vám někdo přesně poradí. Zdravím!


doplněno 10.05.19 18:20:

miroslav87 - to Vaše doplnění (přepsání otázky do normální a srozumitelné češtiny) je fakt dobrej fór . Asi jste komik či bavič.

vernon
Znám spoustu vysokoškoláků, kteří takhle prasecky píšou...

 


0x
Podíval jsem se do křištálový koule a ta mlčí.
Z dotazu nejsem vůbec moudrej, to nemá hlavu ani patu. Asi se seká obraz, to je jediný, co jsem z toho pochopil.
Jak píše @ben napiš to ještě jednou a česky.

 

111®

0x

at je to jak chce, pozvěte si technika O2 až domů at to proměří...

 

miroslav87*

0x

Dobrý den už to funguje o2 tv do továrního nastavení Děkuji za odpověd Vojtíšek

 

miroslav87*

0x
Dobrý den už to dál reklamace služeb a budu čekat 1 měsíce potom uvidíme co dál Děkuji za odpověď Vojtíšek

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]