Nejste přihlášen/a.
Jestliže jste si udělal účet, musíte mít možnost rozkliknout svou stránku. Bude tam jméno, které jste udal při přihlášení. Tam kliknete na tlačítko "my orders" a otevře se vám v detailu všechno, co jste včera provedl. Určitě tam bude ta jedna zaplacená položka s poznámkou, že dodavatel buďto zboží už odeslal, což ale pochybuji, že to udělá hned, protože Aliex ověřuje také vaši platbu a pak dá pokyn prodejci. No pak tam můžete mít i tu objednávku ještě jednou a tam bud napsáno, že čeká na zaplacení. A to samé bude vidět i prodejce. Ale ten nic nepošle dokud nebude zaplaceno. Píšete, že ovládáte slušně anglicky, tak v tom případě doporučuji napsat přímo tomu prodejci, že jste se spletl a že tuto objednávku rušíte. K tomu tam máte úplně dole políčko. Zároveň také objednávku zrušíte a pak čekáte asi jeden den, než si to on přečte. Jo a nezapomenout do dotazníku při zrušení kliknout na "jiný důvod".
člověk vám pod ruce nevidí a je tedy těžké říct "klikněte tam"... Já většinu řeším přes překladač on-line a nakupuji bez potíží už pár let. Rozdíl v korunách z účtu oproti částkám na nabídce je v kurzu dané banky - takže většinou místo 160,-Kč zaplatím cca. 168,-Kč. Ale dvojnásobek částek musel vzniknout chybným zadáním z vaší strany.
Jako člověk angličtiny znalý si jistě dokážete poradit. Kolegové vás velmi dobře navedli na místa pro kontrolu a případnou korekci objednávky. Pokud i tak nebudete schopen objednávky řešit korektně, využijte třeba aukro a podobné portály. Zboží mají v nabídce i tam, jenom je to o násobky dražší - a to je právě poplatek za tu službu a stres.
No jak píšete do svého účtu se normaálně dostanu a tma vidím že platba proběhla v pho a že se čká na odeslání cca. 2 dny položka je tem jen jednou a peníze se taky strhly jen jednou ale máte pravdu asi to mu prodejci napíšu jen se bojím aby to pochopil tak jak má.
Pokud to tam máte pouze jednou, tak mu raději nic nepište. To ho akorát zmatete. To byste musel udělat pouze v tom případě, že byste tam měl ty objednávky dvě a to nemáte. Tak klid, všechno dobře dopadne. ono jde o to poprvé. Za chvíli si zvyknete. Já už u nich nakupuji a to hodně, skoro dva roky a ještě jsem s nima neměla problém. Oprvadu žádný. Peníze se mi v případě nedodání zboží, nebo jiných problémů vždycky vrátili na účet. To má hodně dobře ohlídané "Alík". Ale na email se odpovídat nedá, všechno a veškerá korespondence, se musí řešit na stránkách vašeho účtu a ono to není zase až tak složité. Jde o zvyk. Já si teda myslím, že je AliExpress ze všech těch cizích obchodů nejspolehlivější a nejlevnější.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.