Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Mám internetové bankovnictví u KB. Vystavili mi nový certifikát kde jsem si zadal nové heslo. Při vymazání celkové historie v počítači se nemužu již přihlásit píše mi to zadal jste nesprávné heslo. Jak to opravit? Děkuji.
pro libor007 . Během cca 10 let jsem vyzkoušel účet v KB, IPB/ČSOB , MBank, Fio, Equabank - můj subjektivní dojem (seřazeno od "nejhoršího" k "nejlepšímu") :KB, ČSOB, MBank, Equabank, Fio.
Možná vám to bude připadat, že jsem hnusnej, ale je to trest za účet u KoB. Měl jsem pocit, že to je opravdu za trest. Internetové bankovnictví KoB byl hlavní důvod, proč jsem s KoB skončil. Něco tak otravného a uživatelsky nepřivětivého jsem snad ještě neviděl. Věčné problémy s jednotlivými verzemi Javy. Vazba na je na internet explorer, skoro žádná podpora mozilly atd.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.