Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nefunkční Thunderbird

Od: rudy63® odpovědí: 10 změna:

Dotaz ke všem, kteří užívají em. klienta Thiuderbird. Z ničeho nic nefunguje ani příjem ani odesílání pošty.V prohlížečích pošta funguje niormálně. Nějaké doporučení?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®

0x

Dobrý den, ano - zkusit Thunderbird s vypnutým firewallem a antivirem (mohla proběhnout jejich automatická aktualizace, která to blokuje) nebo si také zkontrolovat nastavení aplikace Thunderbird. Zdravím!

doplněno 28.03.16 23:38:

Mám tyto hodnoty v nastavení Thunderbirdu: Server odchozí pošty (SMTP) - adresa je smtp.seznam.cz , port je 465 , zabezpečení je SSL/TLS Nastavení serveru - adresa je pop3.seznam.cz , port je 995 , zabezpečení je SSL/TLS A potom mám nastavené také své heslo.

doplněno 29.03.16 00:05:

rudy63 - já tam žádné doplňky nemám. Ovšem, Vy to můžete zkusit. Jinak si to nastavení účtu/ů zkontrolujte. Více už neporadím.


Používám Comodo.Po vypnutí antiviru a firewallu (i AB-když už jsem v tom vypínání byl) a reakce Thuindrebird je stále stejná.Po vypnutí předchozího jsem restartoval Thuderbir i NB, ale nic nového.Pouze tahle hláška


doplněno 28.03.16 23:21:

Nic jsem během dne, kdy vše fungovalo, nepřenastavoval.


Já bych souhlasil


Jen bych dodal, že s nastavením jsem přčdtím nedělal nic a není v tomto em. klientovi funkční ani @gmail.com.Netuším, jak by se mi povedlo nechtě změnit nastavení u všech účtů najednou.

ben®

Dobrý den, tak, údaje máme stejné, ale ještě si zkontrolujte údaje pro server odchozí pošty (SMTP). Ovšem, zdá se, že v Thunderbirdu problém nebude. Ještě můžete udělat kontrolu, zda je v PC aktuální datum a čas (tedy, správný), restartovat modem (tím to zřejmě nebude, ale zkazit tím nic nemůžete), projet PC antivirem (třeba najde "šupáka") a snad zkusit i Obnovení systému směrem vzad (to až jako poslední možnost). Když jsem psal o vypnutí antiviru a firewallu, tak jsem myslel vypnutí celkové - nesmí běžet ani na pozadí. Tak, snad jste to takto zkoušel - pokud ne, tak vyzkoušejte. Zdravím!

doplněno 29.03.16 13:29:

rudy63 - klepněte si v Thunderbirdu vlevo na název účtu. Potom na stránce najdete Zobrazit nastavení pro tento účet a tam zcela dole (levý sloupec).

doplněno 29.03.16 21:09:

rudy63 - ano, to nastavení viz Váš další obrázek je správné, resp. obě nastavení máme stejná.

Já jsem s Thunderbirdem nikdy takový problém neměl. Tímto jsem vyčerpal své nápady a už jiný nemám. Myslím, že v Thunderbirdu je vše OK, ale kam sáhnout dál, tak to už nevím. Tak, hodně štěstí a snad to nějak rozhýbete - má snaha končí.


Dobrý den,čas i datum je aktuální,modem restartován,NB jsem projel CCleanerem. Nic z toho nezabralo.A teď zpět k nastavení.Poštovní server je POP. Adresa serveru pop3.seznam.cz. 995. Nemám ani tušení, kde bych v Thunderbirdu nastavil server odchozí pošty SMTP. Nikde to tam nevidím


Aha, děkuji, ale přesto nastavení je viz. obrázek podle mne asi správně.


Díky za trpělivost.Nakonec se mi to nastavit nepovedlo a tak jsem Thunderbird odinstaloval Revo Uninstallerem a znovu nainstaloval.Světe div se, Thund. funguje bez problémů a dokonce si zachoval nastavení.Proč tomu tak je, to už je na mně moc, ale jsem spokojený.

 

joudic*

0x

nema internet, zkontrolujte jestli nema nastavene nejake proxy a jestli je aktualizovany, v posledni dobe probehlo dost aktualizaci, coz predtim nebyvalo zvykem, kouknete jsetli nejste v offline mode (mohl jste to zapnout pri psani zkratkou) apod


Nevím sice jak, ale díval jsem se v nastavení a ofline se týká práce se soubory.Aktivoval jsem offline a pak vrátil zpět-nic nového.Jinak mám verzi 38.7.1. Ještě je nabídka restartovat se zakázanými doplňky, ale zase netuším, co to udělá, když to vyzkouším.Ano-Ne?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]