Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Už nějaký čas mi nefunguje služba Capsa.cz a emailový dotaz se mi z ní vrací nedoručen.
Nevíte někdo, co se tam děje?
Pokud jste platící zákazník, tak capsa.cz/... -> zvednout telefon a zeptat se?
Poslal jsem testovací email na capsa@capsa.cz a technická podpora mi odpověděla do 3 minut !
Platící zákazník nejsem, Jen tzv. "ZADAX". Proto z toho nedělám aféru, jen se ptám. Telefon možná zvednu, ale nedělal jsem si moc iluze, když se mi vrátilo hlášení, níže:
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
< capsa@capsa.cz>
(reason: 550 Rejected)
----- Transcript of session follows -----
... while talking to manitou.capsa.cz.:
>>> DATA
<<<550 Rejected
554 5.0.0 Service unavailable
A to samé i ze "spřáteleného"webu uschovna.cz , kde jsem to zkoušel taktéž.
Data nějak extrémě nepotřebuji, jen by mi jich přišlo líto.
Díky za odezvu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.